2024-03-26, 10:31
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SodaFointain
Ebba blev bjuden på kalas till de tuffa tjejerna bara för hon var ihop med mårten och visst var Ebbas pappa visst hade han en affär med Yrla. Likadana skor stod ju i hallen. Ja didriks pappa skrek ju yrla när didrik sa att hon hette yrla
Men suck - nej, pappa Reng hade inte ett förhållande med Yrla! Han skrek inte "Yrla", han frustade "Yrla" för att det låter som ett hittepånamn och han tror att Didrik i vanlig ordning ljuger och har hittat på denna Yrla.
Senast redigerad av Incendio 2024-03-26 kl. 10:33.
Citera
2024-03-26, 10:36
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Då var det väl hans dotter med en annan fru då
Men skärpning - inte det heller. Yrla talar varmt om sina föräldrar och vilken inställning de hade till hennes pianospelande när hon var liten, medan hon passivt aggressivt skäller ut Didriks föräldrar för att de är så tvingande med hans tråkiga pianoläxor.
Citera
2024-03-27, 16:09
Medlem
SodaFointains avatar
Jo hans pappas skor stod ju hemma i yrlas hall
Citera
2024-03-27, 16:44
Medlem
this isn't mes avatar
Kan ingen fråga manusförfattaren om Yrka är den pappan har en affär med? Själv har jag aldrig uppfattat det så men jag var iofs ganska ung när jag såg serien sist och skulle nog inte plockat upp signalerna hur som helst.
Citera
2024-03-27, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av this isn't me
Kan ingen fråga manusförfattaren om Yrka är den pappan har en affär med? Själv har jag aldrig uppfattat det så men jag var iofs ganska ung när jag såg serien sist och skulle nog inte plockat upp signalerna hur som helst.
Nej det var inte Yrla, hon var kär i en kille som bodde i stan ju, som hon ville ha brev från. Pappan var väl bara kåt när han såg henne…
Citera
2024-03-27, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Nej det var inte Yrla, hon var kär i en kille som bodde i stan ju, som hon ville ha brev från. Pappan var väl bara kåt när han såg henne…

Ja, så trodde jag också att det var?!
Citera
2024-03-31, 18:50
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Jo hans pappas skor stod ju hemma i yrlas hall
Ja, för inga skor såg lika ut på 80-talet...
Citera
2024-09-16, 09:46
Medlem
fearreapers avatar
Nu fick jag mig en chock, Hon som spelar Yrla är dotter till Helena Brodin/Bejjan/Berit i Skärgårdsdoktorn,
Citera
2024-09-16, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fearreaper
Nu fick jag mig en chock, Hon som spelar Yrla är dotter till Helena Brodin/Bejjan/Berit i Skärgårdsdoktorn,

För mig är Helena Brodin Iris Runåker i Goda Grannar.
Citera
2024-09-16, 20:12
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Kilimandjaro
För mig är Helena Brodin Iris Runåker i Goda Grannar.

Och för mig är hon Signe Svensson i Hedebyborna, där hennes roll liksom i Goda grannar var gift med en som spelades av Anders Nyström.
Citera
2024-09-16, 20:16
Medlem
this isn't mes avatar
Citat:

Det visste inte jag! Vad som kom som ännu en chock för mig är att hon som spelar Yrla är 56 år idag.
Citera
2024-09-18, 03:00
Medlem
Var Yrla någonsin kåt på Didrik, eller vad tror ni?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in