2015-07-14, 10:54
Medlem
Schizofrenens avatar
Trots att jag loggat in flera gånger på afbostäder de gångna dagarna står det nu "felaktigt användarnamn eller lösenord". Någon annan som uppleve detta problem?
Citera
2015-07-14, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schizofrenen
Trots att jag loggat in flera gånger på afbostäder de gångna dagarna står det nu "felaktigt användarnamn eller lösenord". Någon annan som uppleve detta problem?
Detta hände mig precis. Klickade på "Glömt lösenord" men har ännu inte tagit emot något mail.
Citera
2015-07-14, 10:59
Medlem
Schizofrenens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evron
Detta hände mig precis. Klickade på "Glömt lösenord" men har ännu inte tagit emot något mail.

Då får vi hoppas att detta bara är ett kortvarigt resultat av överbelastning. Tryckte också på glömt lösenord, men den åtgärden gick inte ens att utföra...
Citera
2015-07-14, 11:41
Medlem
asdyaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madorp65
Har kommit med på utlottningen som Novisch men ser att det bara finns Korridorrum att boka. Kommer lägenheter komma upp senare eller hur fungerar det? Kan man vara kylig och vänta någon dag eller ska man ta sin chans och ta korridor? Är ens ködatum viktigt för det? Någon som vet hur det funkar?

Lägenheter har tidigare år kommit upp men den överväldigande majoriteten av kontrakten är för korridorboende. Det säger väl sig självt att ködatum är viktigt? För en lägenhet bör du ha ett väldigt bra ködatum.
Citera
2015-07-14, 11:54
Medlem
Schizofrenens avatar
Någon mer som fortfarande har problem att logga in? Lyckades i alla fall nu återställa lösenordet, men har ännu inte fått mailet med det nya lösenordet. Hoppas att jag kommer in innan eftermiddagen och hoppas på bra lottnummer
Citera
2015-07-14, 12:08
Medlem
Ribbentrops avatar
För er det berör så har AF Bostäder förlängt sin bokningstid pga tekniska fel:

Citat:
Förlängd bokningstid!
Inloggningen på afbostader.se är väldigt långsam. Vi arbetar på att få upp detta till normal hastighet. Bokningstiden för de novischbostäder som ligger ute idag (14 juli) har förlängts och löper nu ut först den 15 juli kl 24:00. Anledningen är förmiddagens tekniska problem med vår webbplats.

Detta skrev de på sin Facebooksida.
Citera
2015-07-14, 12:16
Medlem
Så vad är en bra ködatum? Har 7-10 12.48
Citera
2015-07-14, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av infinitejest
Så vad är en bra ködatum? Har 7-10 12.48
Plats 2208 innebär förmodligen att det kan ta ett ganska bra tag innan du får en boplats genom AF. Börja utforska andra alternativ.

Har plats 440 (7/9 07:20). Hoppas jag hinner få något innan 31 aug.

Kom in på AFBs hemsida nu. Under KÖTID står det "Du står inte i bostadskön just nu". Har jag förlorat min novischförtur eller vad är det frågan om?
Citera
2015-07-14, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asdyao
Lägenheter har tidigare år kommit upp men den överväldigande majoriteten av kontrakten är för korridorboende. Det säger väl sig självt att ködatum är viktigt? För en lägenhet bör du ha ett väldigt bra ködatum.

Nästan inga lägenheter ingår i novischlotteriet. Det är ibland någon minimal etta, men det är kanske ingenting jag skulle vänta alltför länge på. Å andra sidan, hamnade du långt fram i kön kommer du ju inte längre bak om du väntar, och får väl någonstans att bo ändå.
Citera
2015-07-14, 13:37
Medlem
Schizofrenens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ribbentrop
För er det berör så har AF Bostäder förlängt sin bokningstid pga tekniska fel:

Detta skrev de på sin Facebooksida.

Kanon

Jag kommer fortfarande inte in på mitt "gamla" lösenord, och något nytt har jag inte fått skickat till mig ännu... Jaja, hoppas att det ordnar upp sig snarast möjligt.

Vad är förresten det bästa könumret man kan ha?
Citera
2015-07-14, 13:46
Medlem
Schizofrenens avatar
7/9 16:20

Vad bör man söka med det numret? Ska man söka de mer eftertraktade eller gå direkt mot typ Vildanden och mest hoppas att man får en bostad?
Citera
2015-07-14, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schizofrenen
Kanon

Jag kommer fortfarande inte in på mitt "gamla" lösenord, och något nytt har jag inte fått skickat till mig ännu... Jaja, hoppas att det ordnar upp sig snarast möjligt.

Vad är förresten det bästa könumret man kan ha?

2015-07-09 00.01

Själv sitter man på 2015-07-10 08:58, d.v.s. plats 1978. Blir att försöka på nation, blocket och polare då..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in