Citat:
Ursprungligen postat av
EnLilaSko
Åh, bra! Får fixa med det imorgon isf. Korkat att jag inte frågat tidigare, visst att jag skulle börja nästa år i flera månader nu.
Kan du utveckla varför kanske?
Jag missar ju en hel del då jag bara kan gå ut på nation/festa under helgen. Och när jag kommer till Lund på helgen så går där inga bussar hem så jag måste alltid ha någon att sova hos,inget stort problem egentligen då det alltid finns polare som ställer upp men känns ändå lite halvdrygt. Den stora grejen är ju allt som jag missar, alla sittningar, utgångar och annat trevligt. Känns lite som om jag endast fått ett smakprov av lundalivet hittills och att det riktiga studentlivet inte börjar förrän jag flyttar till Lund.
Om vi ska ta en jämförelse: Tänk dig ett riktigt nice all-inclusive hotell (om du nu gillar sånt, annars får du låtsas

) tänk dig sedan skillnaden mellan att faktiskt bo på hotellet och vara där och mysa jämfört med att bo på nåt annat ställe och sedan typ åka till all-inclusive stället för att käka och sen dra tillbaka till det andra hotellet (som suger i jämförelse).
Ber om ursäkt om jag beskriver dåligt är lite seg just nu tenta imorgon!