mitt ködatum är den 9:e 18:58 och det är alltså första dagen av perioden 9-15 när lottningen va. ändå hamnar jag på typ 45/85 osv... har sökt hos lkf o ringt runt till diverse andra men hittar inget... sen jobbar ja så taskiga tider också så jag har aldrig tillgång till telefon på dagtid (06-18) mån-sön...
vene va ja ska göra...få sova i baksätet på volvon eller ngt.
Annars har jag hört att folk ockuperar ett(en?) idrottsstadium av något slag, tänkte fall man skulle rekrytera lite folk därifrån och sova på komunkontoret dagtid och rulla upp sovsäcken där, då blir det en "mildare form"(man ser inte lika allvarligt på det eftersom man tillåts inträda under kontorstid) av olaga intrång först efter stängningsdags, undrar hur ofta folk på komunhuset orkar jobba över för att invänta att polisen ska köra ut en... (vilket för övrigt är allt väktare och polis brukar göra i dessa brott, dock måste väktare vara ordningsvakt för att köra ut en för att man stannat kvar från när man fick komma in, vilket nästan diskvalificerar väktare öht...)
I övrigt sökes medbrottslingar och andra kreativa idéer.
Kampen ska utkämpas, kommer hjälpa till o protestera för mina medstudenters skull även om jag själv får bostad, så länge det är verksamma protester och inte nå jävla trampande med skyltar som ingen bryr sig om.
mvh~