2011-09-05, 18:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dest88
I början av våren kommer det läggas ut bostäder som går till de som är nya, precis som det sker nu på hösten. Men efter det så kommer du ligga före de som börjar på våren, eftersom du har ett äldre ködatum.

Du verkar väl inte räknas som novisch och det är därför du ligger så dåligt till på de bostäderna som är märkta med ett grönt N. Det kommer se mycket bättre ut om ett halvår.

Jag räknas inte som novisch. Då får jag väl ltia på det.
Citera
2011-09-06, 18:35
Medlem
OT, sorry, men vet någon om det finns en cykelpumpstation någonstans i närheten av kämnars/delphi?? Jäkla punktering...
Citera
2011-09-06, 18:44
Medlem
Lepiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedransnamn
OT, sorry, men vet någon om det finns en cykelpumpstation någonstans i närheten av kämnars/delphi?? Jäkla punktering...

Finns en i "tunneln" vid ikdc. Den närmsta jag vet.
Citera
2011-09-06, 18:50
Medlem
Dest88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedransnamn

Finns på delphi... hm hur ska jag beskriva var... det är vid södra änden, vid de låga tegelhusen söder om C-huset.
Citera
2011-09-06, 19:05
Medlem
Tackar!
Citera
2011-09-09, 13:39
Medlem
AFB vill att jag ska skicka in registreringsbevis och intyg på att jag betalat till AF-ansluten nation.
Vart hittar jag detta registreringsbevis?
Det här intyget, måste jag scanna in det eller finns det online nånstans?
Citera
2011-09-10, 11:25
Medlem
Kannans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av newmountain
AFB vill att jag ska skicka in registreringsbevis och intyg på att jag betalat till AF-ansluten nation.
Vart hittar jag detta registreringsbevis?
Det här intyget, måste jag scanna in det eller finns det online nånstans?
Studentlunds hemsida.

www.studentlund.se
Citera
2011-09-10, 23:15
Medlem
Buffelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dest88
Finns på delphi... hm hur ska jag beskriva var... det är vid södra änden, vid de låga tegelhusen söder om C-huset.

Vid garaget där AFB har sina verktyg etc. Mittemot huset O-huset (ett av de låga vid busshållsplatsen). Den tilläggsbeskrivningen kanske kan hjälpa...
Citera
2011-09-13, 07:07
Medlem
xkangs avatar
Kommer det inte läggas ut flera korridorrum med novish förtur på afb.se nu? Jävla typiskt isåfall då jag låg 2:a igår...
Citera
2011-09-13, 09:47
Medlem
riktigt kefft, låg 3a igår men nu blir det vell att vänta till slutet av vårterminen för att ens få ett korridorsrum.
Citera
2011-09-15, 02:37
Medlem
Kaixs avatar
Har nu registerat mig på afb.se och jag fattar ingenting Har jag ifrån denna dag, ködagar, som jag kan hålla till godo eller vad? Räcker det bara med att registrera sig nu, om jag eventuellt ska börja plugga nästa höst ifall jag vill ha många ködagar?

Citera
2011-09-15, 07:17
Medlem
Karl Svampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaix
Har nu registerat mig på afb.se och jag fattar ingenting Har jag ifrån denna dag, ködagar, som jag kan hålla till godo eller vad? Räcker det bara med att registrera sig nu, om jag eventuellt ska börja plugga nästa höst ifall jag vill ha många ködagar?

Har för mig att du måste vara antagen också. Sen måste du betala avgiften till studentlund var termin för att behålla din köplats
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in