Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Elmo
Eller så kollar du upp det själv? Du ska flytta ut nu kompis, dags att växa upp.
Citat:
Ursprungligen postat av D1891
Följ guiden på CSNs hemsida. Så svårt är det inte. Dags att klippa navelsträngen förövrigt, mamma kan inte hålla på att kolla upp allt nu. Välkommen till Lund! ;-)
Jojo, jag vet, borde väl börja med sånt tjafs själv nu när man ska flytta och så.. men det är så sjukt byråkratiskt! Nu har jag iaf ansökt på CSNs hemsida! Jag vet inte vad jag höll på med, massa knappar här och där och jag tror jag ansökte bidrag för fel utbildning. Jag skulle ha låtit morsan göra det fan. haha. Se vad ni fått mig att göra, bara för att jag ville bevisa min självständighet, nu kommer jag säkert inte få något CSN! Haha, nejdå, det löser sig säkert.

D1891: Tack så mycket!
Citat:
Ursprungligen postat av Mouffette
Grattis kompis! Det var som fan. Jag har skrivit brev till nästan varenda nation, tror jag missade just Helsingkrona...
Ohfan, surt! De verkar ha många rum osv. Ring dem nu, det finns säkert chans!
Jag är sjukt peppad på att börja plugga och studentkorridor är ju studentdrömmen! Det var antingen det, eller att bo som inneboende hos ett 60 år gammalt par way off i vischan. Haha.