Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-31, 10:25
  #1633
Medlem
Citat:
l
K är iofs aldrig i närheten av MXE men bra keta slår analogerna rent generellt med mil. Inte lätt att hitta en bra supplier alltid, jag har fått ok K från FS och skit från Holland och osv.

Men inrikes är för dyrt i regel. Tullen är iofs jävlig så om det fanns en som sålde "rent" (60-83%) till humana priser hade jag varit lycklig men det verkar inte finnas en tillräcklig marknad iom att folk nöjer sig med analoger.

Funderar på att skriva en rapport om olika batcher jag testat, problemet är att trots att jag är tämligen artikulär räcker inte ord för att beskriva vissa saker.

I min värld är K skevare än DMT, givetvis inte visuellt men, wow vilka kvällar det kan bli. Har börjat få kontroll över trippen stundtals (mörkt rum, psykadelisk musik och trådlösa hörlurar är optimalt för att flyga. Gillar annars tv-spel på låg dos men det är två helt olika droger låg resp hög dos.

På en hög dos är det som att upplösas i atomer och flyta runt i ditt inre. Jag vet ärligt inte ens om jag har OEVs alls när det är bra grejer. Jag vet att jag placerade mig i mitt pojkrum mentalt och sedan flög jag runt i mitt barndomshem med ögonen stängda. Använde musik från "den tiden" för att hjälpa min inre bild och allt var så verkligt och ändå inte. Öppnade jag ögonen snabbt låg jag ju hemma, stängde jag dem var jag i barndomshemmet. Testade andra miljöer också, i mitt inre. Jag rörde mig nog inte många millimeter och egentligen dumt att försöka kontrollera gudinnan Ketamina men det kan gå. Blir som lucid dreaming deluxe, obeskrivligt. Men jag skulle råda alla att i första hand bara släppa taget och åka iväg, det är svårt att snea på ketamin men, kämpa inte emot. Motoriken blir helt tucked och minnet en gröt utan dess like på "Introspektiva" doser. Älskar känslosam musik vid peaken, vet inget som slår det. Har iofs inte knullat på E eller skjutit horse men, inget har varit i närheten.

Blev nog mycket skitsnack, äntligen kommit över bra skit och det är nästan för bra, förstår verkligen att folk torskar. Dock når jag alltid en gräns, som nu när jag gjort allt, känt allt, tänkt allt och ända baksmällan är att jag är lite trött men saknar att flyga och magen är lite grinig.

Det är sällan jag hittar rätt keta för att flyga, vågar inte ens tänka på vad detta hade kostat om jag varit i Svea rike. Medex hade hyfsat K på FS men, det var ändå långt ifrån det bästa indiska.

Efter att ha testat runt har jag insett att det viktigaste egentligen är att det är starkt nog för att jag ska kunna flyga utan att förstöra slemhinnorna. Det är en rätt nasty drip och jag kör inte med nålar. Är det bankat kommer jag garanterat inte klara av det, 250-550mg behöver jag beroende på kvalité. Det ska svida men jag har aldrig förstört snoken på rent K (MXE togs med fördel under tungan, K är waste oralt) men antingen är jag kass på att sorts eller så är ett halvt gram pulver lite för mycket att hålla i snoken på en gång.

Därför behövs kvalité och det har jag aldrig funnits inrikes utan att sälja min själ (dvs köpt dyyyyra ampuller och torkat ut det själv till kristaller). Varför finns inte marknaden i Sverige undrar man, folk drar DXE och allt möjligt men hederlig special K verkar inte gå hem. Tänker inte ens nämna vad jag betalar numera, men det är som tjack, nästan farligt billigt på rätt plats. Jag har varit nöjd när jag fått ok för 600kr/g inrikes, trots att det var standard mer eller mindre och värt högst 300 utrikes...

Fan vad jag älskar indiskt ketamin, önskar att det fanns bra vendors inrikes bara. Dock hade jag nog gått ner mig om jag hade råd, 5 hål på ett dygn och även om jag är mättad av upplevelsen saknar jag mitt K-hole...
Citera
2018-02-01, 03:04
  #1634
Avstängd
DEPRESSIVs avatar
Vad är den allmänna skillnaden mellan S-isomer och racemic?
Citera
2018-02-01, 03:13
  #1635
Avstängd
DEPRESSIVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Ja stor skillnad. Veterinärer använder det tydligen ännu till att bedöva hästar bla, men har sjukhus verkligen nå keta kvar?

Analogerna är inte ens i närheten.

Edit: ja det finns på sjukhus endast som injektions vätska för nersövning, sjysst nersövning :P
Ketamin används vid vissa smärttillstånd eller då man inte kan ge vanliga smärtstillande.
Citera
2018-03-08, 20:09
  #1636
Medlem
Fan de kom in ketamin på fs och tog Slut innan jag hann beställa.

Var det någon som hann köpa och var det kvalité?
Citera
2018-03-09, 01:30
  #1637
Medlem
HappyHours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejhejtja1234
Fan de kom in ketamin på fs och tog Slut innan jag hann beställa.

Var det någon som hann köpa och var det kvalité?
Annonsen låg uppe typ ett-två dygn max, gick fort. Hoppas också det kommer snart igen, gärna i större mängder. Hann ej heller beställa.

Fått höra genom en liten viskande fågel att det dock är på väg in igen, detta var en testbatch. Så håll tummar och tår gott folk.
__________________
Senast redigerad av HappyHour 2018-03-09 kl. 01:34.
Citera
2018-03-09, 04:11
  #1638
Medlem
StuckenGriss avatar
Jag såg med annonsen och va sugen på att köpa för att prova men den han försvinna innan jag hade bestämt mig. Tycker att 800/g är lite väl att ta i och då va det ett introduktionspris...
Citera
2018-03-15, 03:50
  #1639
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StuckenGris
Jag såg med annonsen och va sugen på att köpa för att prova men den han försvinna innan jag hade bestämt mig. Tycker att 800/g är lite väl att ta i och då va det ett introduktionspris...

Finns Keta uppe igen.

Tycker också att det är dyrt.

Tror jag ska köpa ändå. Testa med 0.5 g.

Men måste ta reda på vilken sort Ketamin det är först.
Citera
2018-03-15, 03:53
  #1640
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Vad är den allmänna skillnaden mellan S-isomer och racemic?

Det undrar jag med.

Jag har bara testat S-Isomer.
Citera
2018-03-17, 18:23
  #1641
Medlem
Alienpsysvamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Det undrar jag med.

Jag har bara testat S-Isomer.

Enligt egen erfarnhet är s isomer ketamin ruset/khole djupare och mera charmigt än race k

Skulle utan tvekan säga att ta S isomer före race om det finns möjlighet till det.
Citera
2018-04-04, 18:09
  #1642
Medlem
Någon som vet kvaliteten på K som ligger uppe på FS nu? Är det RC eller äkta vara
Citera
2018-04-05, 01:02
  #1643
Medlem
HappyHours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flyboy1000
Någon som vet kvaliteten på K som ligger uppe på FS nu? Är det RC eller äkta vara
Vet inte, men senast jag köpte av en av säljarna som är uppe nu fick jag, visserligen förmodligen äkta K, men inte överdrivet potent dock. Med den prislistningen som ligger uppe just nu (som regel runt tusen kronor grammet) är bara skamligt, inte värt det i min mening (och då älskar jag verkligen keta; bäst drogrus #1 i min bok). Helt sjuka priser de begär, till och med för bulkmängder. Nä, innan priserna sjunker under t.ex 4500-5000 för tio gram (vilket fortfarande är dyrt) så kommer jag inte stödja marknaden för detta på FS.

Bara en kort färd söderut från vårt land, i större delen av Centraleuropa/England etc ligger grampriset på vad som kan jämföras med mellan 200-400 SEK. Att pröjsa mer än 700-800 kronor för ett gram finns inte på kartan oavsett potens. Helt sinnessjukt att dessa höga priser vi har alltså gäller vid bulkmängder då också, annars tusen spänn per gubbe som sagt! Rekommenderar ingen att köpa till dessa blåsningspriser innan priserna sjunkit till tidigare rådande nivåer.
Citera
2018-04-05, 19:05
  #1644
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHour
Vet inte, men senast jag köpte av en av säljarna som är uppe nu fick jag, visserligen förmodligen äkta K, men inte överdrivet potent dock. Med den prislistningen som ligger uppe just nu (som regel runt tusen kronor grammet) är bara skamligt, inte värt det i min mening (och då älskar jag verkligen keta; bäst drogrus #1 i min bok). Helt sjuka priser de begär, till och med för bulkmängder. Nä, innan priserna sjunker under t.ex 4500-5000 för tio gram (vilket fortfarande är dyrt) så kommer jag inte stödja marknaden för detta på FS.

Bara en kort färd söderut från vårt land, i större delen av Centraleuropa/England etc ligger grampriset på vad som kan jämföras med mellan 200-400 SEK. Att pröjsa mer än 700-800 kronor för ett gram finns inte på kartan oavsett potens. Helt sinnessjukt att dessa höga priser vi har alltså gäller vid bulkmängder då också, annars tusen spänn per gubbe som sagt! Rekommenderar ingen att köpa till dessa blåsningspriser innan priserna sjunkit till tidigare rådande nivåer.

Håller helt med dig, Ketamin är min nr 1 utan konkurrens. Priserna här är helt extrema och knappast värt det.. Som det är just nu har man har väl inte något annat val om man vill ha bra äkta Ketamin utan att betala årets överpris än att beställa utrikes.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback