Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-17, 10:06
  #1645
Medlem
Aloha! Detta hör indirekt till ämnet, men är det nån annan här än mig som fått vänta lite osoft länge på beställning från flugis om ni kört därifrån senaste tiden? Och är det bra grejor?
Lite off topic men ah.
Ha en fin dag
(Alltså ket då, så ni inte tror jag är helt efterbliven)
Citera
2018-04-17, 12:19
  #1646
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frodojeavlahobbit
Aloha! Detta hör indirekt till ämnet, men är det nån annan här än mig som fått vänta lite osoft länge på beställning från flugis om ni kört därifrån senaste tiden? Och är det bra grejor?
Lite off topic men ah.
Ha en fin dag
(Alltså ket då, så ni inte tror jag är helt efterbliven)

Nu har jag inte beställt ketamin på flugis pågrund av priserna, men överlag har all post varit rejält seg den senaste tiden. Troligtvis beror det på var i landet man bor. Har flera brev som har levererats upp till 5-6 arbetsdagar efter datumet på poststämpeln, då både dödsknark och vanliga brev.

Kan förövrigt rekommendera att beställa ketamin från Dream Market då du får 2,5 gram för samma pris som 1 gram här i sverige, samtidigt som jag upplever att kvaliten är mycket bättre. Till exempel TheDutchCompany säljer 2,5g (Båda S-isomer och Racemic) för runt 800 kr inkl frakt, frakten tar ungefär en vecka och deras stealth är den bästa jag sätt hittills. Samt att risken för brevet att bli tagit är minimalt då jag knappast tror tullen har några narkotikahundar tränade för ketamin.
Citera
2018-04-22, 00:52
  #1647
Medlem
Snabba svar tack!
Sitter just nu och ska ta en lina ketamin. Går det bra att jag tar xtc om 1-1,5 timmar?
Citera
2018-04-22, 01:24
  #1648
Medlem
16.20s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliviaaaa
Snabba svar tack!
Sitter just nu och ska ta en lina ketamin. Går det bra att jag tar xtc om 1-1,5 timmar?

Inga problem!
Citera
2018-05-01, 00:58
  #1649
Medlem
Går det att kombinera Ketamin med Amfetamin?
Citera
2018-05-02, 02:21
  #1650
Medlem
spajjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schwiftykitty
Går det att kombinera Ketamin med Amfetamin?
Ja.
edit:dansa o ha kul
Citera
2018-05-02, 03:11
  #1651
Medlem
raven101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schwiftykitty
Går det att kombinera Ketamin med Amfetamin?

De slår ut varandra. Får själv ingen effekt ifall jag tar affe före keta. Så om du måste blanda, kör keta först.
Citera
2018-05-02, 22:07
  #1652
Medlem
ishqs avatar
Är det någon som tar Ketamin IV? Jag tycker det är så mycket bättre IV , helt annan grej.
Citera
2018-05-04, 06:52
  #1653
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ishq
Är det någon som tar Ketamin IV? Jag tycker det är så mycket bättre IV , helt annan grej.

Ja ibland...inte att rek för en som inte testat det nasalt dock, har dock aldrig tagit IM...dom man brukar med keta men har aldrig satt nått i muskeln.
Citera
2018-05-04, 06:55
  #1654
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alienpsysvamp
Enligt egen erfarnhet är s isomer ketamin ruset/khole djupare och mera charmigt än race k

Skulle utan tvekan säga att ta S isomer före race om det finns möjlighet till det.

Håller med till 100! kan var kul att ta racemix ibland med S isomer är klart skönare.
Citera
2018-05-05, 01:08
  #1655
Medlem
Phobiazis avatar
Finns de några analoger eller billigare/vanligare substanser inrikes som liknar K?
Är inte så insatt då jag inte kunnat ta på bra länge pga medicinering, men nu är det grönt igen..

Ursäkta noobfrågan, men tacksam för tips
Trevlig helg på er!
Citera
2018-05-06, 20:07
  #1656
Medlem
Xanaxgirl420s avatar
hur lätt är det att få tag på? någon som vet i vilka kretsar det finns i?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback