2018-11-20, 14:24
Medlem
Denoms avatar
Om jag kör typ 40 mg IV hur långt rus kan jag räkna med?
Citera
2018-11-22, 21:38
Medlem
Denoms avatar
Fyfan vad man blir dum i huvudet på ketamin, fast mycket kortare rus än mxe men mer än så är det inte riktigt lätt att säga.
Citera
2018-11-28, 11:00
Medlem
Denoms avatar
Typ 150 mg Ketamin + 25 mg 2C-B IV och jag var i en helt annan värld i flera timmar, helt fantastiskt.
Citera
2018-12-08, 19:10
Medlem
XVOs avatar
Blev nyss erbjuden ketamin av en jag brukar köpa av. När jag frågade om priserna påstod han att det fanns olika sorter: Större kristaller å Små kristaller.
Frågade vad skillnaden var å han svarade i stilen : "De större går in långsammare å de små går in fortare å det är lättare att K hola" å sa inte mycket mer.
Läst runt en del, men inte hittat ett piss angående storleken på ketamin kristaller. Någon som vet vad han menar? Eller är han ute å cyklar?
Citera
2018-12-09, 17:11
Medlem
spionkillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XVO
Blev nyss erbjuden ketamin av en jag brukar köpa av. När jag frågade om priserna påstod han att det fanns olika sorter: Större kristaller å Små kristaller.
Frågade vad skillnaden var å han svarade i stilen : "De större går in långsammare å de små går in fortare å det är lättare att K hola" å sa inte mycket mer.
Läst runt en del, men inte hittat ett piss angående storleken på ketamin kristaller. Någon som vet vad han menar? Eller är han ute å cyklar?
Även om han verkar som en skum typ, är han inte helt ute o cyklar. Han han rätt i sak. Snortar man större kristaller, tar det längre tid för det att tas upp genom slemhinnorna, än om man skulle snorta pulver med mycket små kristaller. Skulle rekommendera att krossa kristallerna så mycket som möjligt, så svider det mycket mindre i nosen.
Däremot, att det skulle röra sig om "olika sorter", baserat på storleken av kristaller, det är goja. Prismässigt är det svårt att veta vilken som är renare kemiskt. Men om de större kristallerna är billigare, så är det lätt att krossa dem till mindre.
Citera
2018-12-09, 21:35
Medlem
XVOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spionkillen
Även om han verkar som en skum typ, är han inte helt ute o cyklar. Han han rätt i sak. Snortar man större kristaller, tar det längre tid för det att tas upp genom slemhinnorna, än om man skulle snorta pulver med mycket små kristaller. Skulle rekommendera att krossa kristallerna så mycket som möjligt, så svider det mycket mindre i nosen.
Däremot, att det skulle röra sig om "olika sorter", baserat på storleken av kristaller, det är goja. Prismässigt är det svårt att veta vilken som är renare kemiskt. Men om de större kristallerna är billigare, så är det lätt att krossa dem till mindre.
Tackar tackar. Han säljer de små för en hundring mer per grammet än de stora. Frågan är ju om de är olika kemiskt rena, annars har jag fan inget problem med att ta min tid att krossa dem.
Citera
2018-12-10, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spionkillen

Jag säger inte att kristallstorlek är så viktig men jag kan se var påståendet kommer.

Det finaste ketaminet jag rört har varit små needles eller socker, smular man större kristaller brukar det bli mindre bitar eller mer "pulver" men det går säkert att göra socker av kristaller.

Har ju såklart fått bra kristaller och dåligt socker.

Men jag tror det helt enkelt är två batchar och langarens har köpt en billigare och en dyrare och skiljer på dem på detta sätt för att kunden ska få det den betalar för.

Skillnaden mellan bra och dåligt ketamin är enorm!
Citera
2018-12-15, 16:34
Medlem
Snasis avatar
Hur länge kan man spara ketamin utan att det förlorar allt för mycket potens och hur ska man förvara det bäst?
Citera
2018-12-15, 17:04
Medlem
Vad ligger 5-10g inrikes nuförtiden? (södra swe)
Citera
2018-12-16, 17:13
Medlem
Tjena!
ville testa mdma till nyår men äter myyckeet antidepp så det går ju inte. Jag letar därav ett alternativ till mdma som funkar med antidepp.
Jag undrar hur ketamin är som festdrog och om det är dumt att ta när man endast testat lustgas? i samma genre (annars cannabis, benzo, tramadol, kodein)
Citera
2018-12-20, 01:42
Medlem
XVOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av softguzz69
Tjena!
ville testa mdma till nyår men äter myyckeet antidepp så det går ju inte. Jag letar därav ett alternativ till mdma som funkar med antidepp.
Jag undrar hur ketamin är som festdrog och om det är dumt att ta när man endast testat lustgas? i samma genre (annars cannabis, benzo, tramadol, kodein)
Jag hade inte velat använda keta som fest drog. Dans på MDMA är mer energisk å du kan gå full blown galen, medan på keta är jag mer slö, men är ändå skönt att dansa på. Sedan med MDMA, där musik, mat och egentligen allt är fantastiskt, så för mig blir det ganska smaklöst på keta. Keta är mer en drog att chilla på och den är fantastisk i sig. Jag blir ganska illamående av keta och jag kan inte tänka tanken att jag skulle få i mig en droppe alkohol utan att spy. En läsk eller energidryck är nästan ett måste för att få bort smaken i halsen om du snortar det. Hade kunnat tänka mig att en medel dos keta på en fest hade funkat om du tänker chilla, men om du går allt för hårt med att festa eller dos så kommer saker snabbt gå åt helvete.
Citera
2018-12-20, 20:14
Medlem
Greenwhites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snasi
Hur länge kan man spara ketamin utan att det förlorar allt för mycket potens och hur ska man förvara det bäst?

Ketamin håller sig bra länge om man förvarar det svalt torrt och i skugga, förlorar ej nämnvärd potens om det förvaras rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in