2008-03-19, 23:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Easton
Stick och brinn ditt fnask, han var ironisk.

nej det var han inte.
Citera
2008-03-19, 23:10
Medlem
Fy fan vilken match på White Hart Lane. Riktigt rolig ända till Grant slängde de tre poängen i soptunnan genom ett stycke korplagscoachning. Fy Fan! Avram out!

Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
nej det var han inte.
Jo, den fanns stora inslag av ironi där. Om man sedan tolkar det som en hyllning till Ronaldo eller en sågning av övriga United gör man som man vill.
Citera
2008-03-19, 23:11
Medlem
ischs avatar
Matchen avgjord efter 30 spelade och Ronaldo visar än en gång att han just nu är världens bästa spelare. I övrigt så spelar vi med en oskärpa framför mål som oroar mig med massor av missade lägen av Nani och Tevez. Lite synd att Johnny boy inte fick in sin karate volly.
Citera
2008-03-19, 23:13
Bannlyst
Ja herregud vad vi missar lägen, men glöm inte att Bolton hade riktigt vassa chanser. PIG var grymt bra idag, skönt för honom efter sin senaste insats.
Våran tredje målvakt är bättre än Arsenals första målvakt, känns skönt. Dock har Chelsea riktigt bra målvakter.
Citera
2008-03-19, 23:16
Medlem
Bolton, va fan är vitsen? Hade en femhundring på överspel såväl på Tottenham-Chelsea som på United-Bolton. Londonderbyt sitter direkt, och United leder med 2 mål efter 20 minuter. Säkra pengar tänker man, men vafan. Folk slutar att spela, united gör en riktigt usel andra halvlek och Bolton försöker inte ens anfalla. Man ligger under och spelar runt bollen i backlinjen utan att ens försöka utjämna. Då kan man lika gärna lämna wo på förhand. Så jävla pinsamt.

Och Nani är en egoistisk jävel som vägrar passa. Pinsamt.
Citera
2008-03-19, 23:26
Medlem
Jockegrillars avatar
Citat:
Ja herregud vad vi missar lägen, men glöm inte att Bolton hade riktigt vassa chanser. PIG var grymt bra idag, skönt för honom efter sin senaste insats.
Våran tredje målvakt är bättre än Arsenals första målvakt, känns skönt. Dock har Chelsea riktigt bra målvakter.
Men dra en gräns. Varför skulle eran tredjemålvakt vara bättre än Almunia som varit oerhört stabil i år? Kan jag lika gärna säga att vi har en bättre andramålvakt än alla Uniteds målvakter.
Senast redigerad av Jockegrillar 2008-03-19 kl. 23:28.
Citera
2008-03-19, 23:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jockegrillar
Men dra en gräns. Varför skulle eran tredjemålvakt vara bättre än Almunia som varit oerhört stabil i år? Kan jag lika gärna säga att vi har en bättre andramålvakt än alla Uniteds målvakter.

Almunia suger, erkänn. Och Lehmann är en pajas, han är inte ens bättre än Dick Last.
Citera
2008-03-19, 23:38
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jockegrillar

Stackare, blev du ledsen nu? Jag kan hålla med om att Almunia har varit helt ok i år med snäll, skriv inte Lehman och bra målvakt i samma mening framöver. Större sopa och idiot får man leta efter.
Citera
2008-03-19, 23:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Bolton, va fan är vitsen? Hade en femhundring på överspel såväl på Tottenham-Chelsea som på United-Bolton. Londonderbyt sitter direkt, och United leder med 2 mål efter 20 minuter. Säkra pengar tänker man, men vafan. Folk slutar att spela, united gör en riktigt usel andra halvlek och Bolton försöker inte ens anfalla. Man ligger under och spelar runt bollen i backlinjen utan att ens försöka utjämna. Då kan man lika gärna lämna wo på förhand. Så jävla pinsamt.

Och Nani är en egoistisk jävel som vägrar passa. Pinsamt.

Hehe. Kan hålla med dig om Uniteds insats, Nani är ännu ung och lär sig, duktig spelare men måste finslipa på några saker som du sa. Men jag tycker Bolton försökte bra och hade några riktigt vassa chanser.

Angående Almunia så sticker man ju inte direkt ut när man är målvakt i Arsenal, syns inte mycket eftersom Arsenal dominerar sina matcher oftast. Han är okej, men han är vidirigt osäker i luftrummet och på utrusningar. Han var ute och vimsa mot United i 2-2 matchen minns jag nu. En ok målvakt, men inte bättre än någon utav Uniteds tre målvakter enligt mig.
Citera
2008-03-19, 23:51
Medlem
Jockegrillars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Stackare, blev du ledsen nu? Jag kan hålla med om att Almunia har varit helt ok i år med snäll, skriv inte Lehman och bra målvakt i samma mening framöver. Större sopa och idiot får man leta efter.
Varför skulle jag ha blivit ledsen? Almunia har varit riktigt bra i år, han harstabiliteten själv, kan bara minnas en tavla, och inger förtroende (förutom frisyren). Nej, kommer inte skriva att Lehman är en bra målvakt, däremot var han riktigt bra i CL finalåret, men har gjort sitt och kommer nog flytta hem till Tyskland till sommaren. Hittar utan problem större sopor och idioter, men visst är han en pajas.
Citera
2008-03-19, 23:54
Medlem
Jockegrillars avatar
Citat:
Hehe. Kan hålla med dig om Uniteds insats, Nani är ännu ung och lär sig, duktig spelare men måste finslipa på några saker som du sa. Men jag tycker Bolton försökte bra och hade några riktigt vassa chanser.

Angående Almunia så sticker man ju inte direkt ut när man är målvakt i Arsenal, syns inte mycket eftersom Arsenal dominerar sina matcher oftast. Han är okej, men han är vidirigt osäker i luftrummet och på utrusningar. Han var ute och vimsa mot United i 2-2 matchen minns jag nu. En ok målvakt, men inte bättre än någon utav Uniteds tre målvakter enligt mig.
Ja precis. Han får inte direkt mycket att göra i matcherna utan är stabil helt enkelt. Däremot tycker jag han utvecklats väldigt mycket i år. Tidigare har han varit mycket osäker och jag såg ingen framtid för honom i Arsenal. Ville att Wenger skulle försöka hitta en världsmålvakt att ersätta Mad Jens med, men tycker inte det behövs i dagsläget då som sagt Almunia blivit riktigt stabil ( bra målvakter som går direkt in i startevlan som är värvningsbara växer inte på träd).
Senast redigerad av Jockegrillar 2008-03-19 kl. 23:57.
Citera
2008-03-19, 23:57
Medlem
ischs avatar
Citat:

Tycker iofs att PIG har haft sina dippar också så de två är rätt lika. Dock är Ben bättre än PIG och det skall bli kul att se mer av honom med lite matchträning. Senast gjorde han det mycket bra och det jag uppskattar är att han har bättre fotarbete än många använda målvakter (om man då räknar bort VSD)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in