Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Bolton, va fan är vitsen? Hade en femhundring på överspel såväl på Tottenham-Chelsea som på United-Bolton. Londonderbyt sitter direkt, och United leder med 2 mål efter 20 minuter. Säkra pengar tänker man, men vafan. Folk slutar att spela, united gör en riktigt usel andra halvlek och Bolton försöker inte ens anfalla. Man ligger under och spelar runt bollen i backlinjen utan att ens försöka utjämna. Då kan man lika gärna lämna wo på förhand. Så jävla pinsamt.
Och Nani är en egoistisk jävel som vägrar passa. Pinsamt.
Hehe. Kan hålla med dig om Uniteds insats, Nani är ännu ung och lär sig, duktig spelare men måste finslipa på några saker som du sa. Men jag tycker Bolton försökte bra och hade några riktigt vassa chanser.
Angående Almunia så sticker man ju inte direkt ut när man är målvakt i Arsenal, syns inte mycket eftersom Arsenal dominerar sina matcher oftast. Han är okej, men han är vidirigt osäker i luftrummet och på utrusningar. Han var ute och vimsa mot United i 2-2 matchen minns jag nu. En ok målvakt, men inte bättre än någon utav Uniteds tre målvakter enligt mig.