2008-03-09, 20:41
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nahibo
dock så är jag ganska dum som sitter på FB om jag vill titta efter att personer som håller på ett lag ska kunna tänka i större banor.. det är som att skjuta sig själv i foten känns det som ^^
Kämpa på du, förr eller senare kan det nog dyka upp någon. Men för säkerhets skull får du nog ge det några år till.
Citera
2008-03-09, 20:48
Medlem
Argots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Nä kanske inte, men nu var det på en feldömd straff och målvakten får tre matcher pga den skiten, och vi har ingen målvakt att sätta in. Då lackar man.
Planen är lika dålig för båda lagen - alltid.

Jag kan inte förstå hur du får den straffen till feldömd. Det spelar ingen roll vilken kroppsdel man använder när man fäller någon. Han kommer ut, missar bollen och kapar Baros. Däremot är det horribelt att han åker ut eftersom han har två gubbar bakom sig.

Dessutom tror jag att man endast får en match för målchansutvisning.
Citera
2008-03-09, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Argot
Jag kan inte förstå hur du får den straffen till feldömd. Det spelar ingen roll vilken kroppsdel man använder när man fäller någon. Han kommer ut, missar bollen och kapar Baros. Däremot är det horribelt att han åker ut eftersom han har två gubbar bakom sig.

Dessutom tror jag att man endast får en match för målchansutvisning.

Målchans liksom alla andra utvisningar är väl tre? Sen om nu Baros ska ha en straff, ska inte Ronaldo ha en i första halvlek när han stängs?
Citera
2008-03-09, 21:21
Medlem
Jole25s avatar
Ferguson är en förbannat bra manager.... Han har installerat denna mentalitet vi nu ser bland United-fansen. När United förlorar så är det alltid domarens fel eller ngt annat än laget eller han själv. Jag respekterar detta hos Ferguson för det är ngt som kännetecknar en stor tränare...
Citera
2008-03-09, 21:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
Ferguson är en förbannat bra manager.... Han har installerat denna mentalitet vi nu ser bland United-fansen. När United förlorar så är det alltid domarens fel eller ngt annat än laget eller han själv. Jag respekterar detta hos Ferguson för det är ngt som kännetecknar en stor tränare...

Hyfsad är han, Grant är nog en bättre manager faktiskt.
Citera
2008-03-09, 21:35
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Hyfsad är han, Grant är nog en bättre manager faktiskt.

Kan du inte på ngt sätt visa att du är ironisk när du skriver dina inlägg?
Citera
2008-03-09, 22:01
Medlem
Argots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henrik21
Målchans liksom alla andra utvisningar är väl tre? Sen om nu Baros ska ha en straff, ska inte Ronaldo ha en i första halvlek när han stängs?

Vad har de två situationerna med varandra att göra? Bara för att en domare missar en sak så skall han inte släppa en annan. Sedan anser jag nog att Ronaldo faller lite på sitt eget rykte. Jag finner den straffen mycket mer tveksam än Baros. Jag hade dock inte gnällt om domaren hade gett Ronaldo straffen...
Citera
2008-03-09, 22:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
Kan du inte på ngt sätt visa att du är ironisk när du skriver dina inlägg?

Nä, den var för uppenbar för att tas på allvar.
Citera
2008-03-09, 23:51
Bannlyst
En intressant detalj gällande PL och La Liga.

Ser ni mönstret för ligavinnarna respektive år?
just nu leder Real i Spanien och om Man Utd slår Derby så leder dem.

00/01 - United, Real Madrid
01/02 - Arsenal, Valencia
02/03 - United, Real Madrid
03/04 - Arsenal, Valencia
04/05 - Chelsea, Barca
05/06 - Chelsea, Barca
06/07 - United, Real Madrid
Citera
2008-03-09, 23:53
Medlem
Jockegrillars avatar
Citat:
En intressant detalj gällande PL och La Liga.

Ser ni mönstret för ligavinnarna respektive år?
just nu leder Real i Spanien och om Man Utd slår Derby så leder dem.

00/01 - United, Real Madrid
01/02 - Arsenal, Valencia
02/03 - United, Real Madrid
03/04 - Arsenal, Valencia
04/05 - Chelsea, Barca
05/06 - Chelsea, Barca
06/07 - United, Real Madrid
Fan då...
Citera
2008-03-10, 08:40
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av De Large
Skoj att Evertons 16-åriga Dan Gosling fick göra PL-debut i slutet av matchen.

Bra av Everton att ge ungdomar chansen. Men man kan inte heta Dan Gosling och spela i PL. Inte en chans. Man heter det om man är en amerikansk nörd med fräknar och glasögon
Citera
2008-03-10, 10:23
Medlem
De Larges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Bra av Everton att ge ungdomar chansen. Men man kan inte heta Dan Gosling och spela i PL. Inte en chans. Man heter det om man är en amerikansk nörd med fräknar och glasögon

Du har faktiskt helt rätt, jag tog fel tonåring, killen som fick chansen igår heter Jack Rodwell, och inget annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in