2008-03-20, 00:03
  #3805
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Tycker iofs att PIG har haft sina dippar också så de två är rätt lika. Dock är Ben bättre än PIG och det skall bli kul att se mer av honom med lite matchträning. Senast gjorde han det mycket bra och det jag uppskattar är att han har bättre fotarbete än många använda målvakter (om man då räknar bort VSD)

Jo det är ju iofs sant. Dock är PIG en otroligt bra linjemålvakt, och det har han alltid varit. Dessutom är han ganska "ung" för att vara målvakt och det är ju bra.

Angående Foster så kommer han att ta över efter VDS om kanske två säsonger, det är jag övertygad om. Även han är ung, nämligen 24 år. Kul för United och framförallt för England (hoppas jag)
Citera
2008-03-20, 07:24
  #3806
Medlem
hazard simpsons avatar
Vad ska man tippa Tottenham-Portsmouth på lördag? 7-5? 5-5? 6-4?

Sjukt underhållande att kolla Spurs för oss med starka nerver. Men för fan Berbatov att missa chansen i slutet. Det var lite surt. Matchens jävla idiotpris går till A.Cole. Man märker att idioten har spelat i Arsen*l.

Hoppas innerligt att Man U kan vinna ligan.
Citera
2008-03-20, 07:59
  #3807
Medlem
Kan inte nån bara avliva Ashley Cole. Vilken fitta han är.
Citera
2008-03-20, 08:03
  #3808
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anderna
Kan inte nån bara avliva Ashley Cole. Vilken fitta han är.

Domaren kan ju faktiskt kritiseras här också. Svagt att inte stå emot Chelseaspelarna och svagt av Chelseaspelarna att faktiskt klaga på den ynkliga varningen.
Citera
2008-03-20, 08:18
  #3809
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Domaren kan ju faktiskt kritiseras här också. Svagt att inte stå emot Chelseaspelarna och svagt av Chelseaspelarna att faktiskt klaga på den ynkliga varningen.

Jo, fast nu menade jag inte bara fotbollsmässigt. Den här killen verkar ju vara en retard även utanför planen (framförallt om man kommer på tanken att vara otrogen mot den tjej han har).

Sen hade jag velat se Cashley gå fram till exempelvis Uriah Renney med den attityd han visade mot Mike Riley.

Har Uriah lagt av eller? Var längesen jag såg honom...
Citera
2008-03-20, 09:14
  #3810
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anderna
Jo, fast nu menade jag inte bara fotbollsmässigt. Den här killen verkar ju vara en retard även utanför planen (framförallt om man kommer på tanken att vara otrogen mot den tjej han har).

Sen hade jag velat se Cashley gå fram till exempelvis Uriah Renney med den attityd han visade mot Mike Riley.

Har Uriah lagt av eller? Var längesen jag såg honom...

Okey, du menar så. Ja, han har ju spelat i Arsen*l som jag skrev förut. Det förklarar en del.
Citera
2008-03-20, 09:20
  #3811
Medlem
Fan vad skon vinst for United.

Grym match mellan Tottenha-Chelsea!

A.Cole, storsta f*ttan!!

Ronaldo for kora honom pa nagra akturer i nasta match!
Citera
2008-03-20, 13:36
  #3812
Medlem
Håller med föregående talare om Ashely. Skicka tillbaka honom till Arsenal eller dumpa honom hos Fulham.

Wayne Bridge for the startelva.
Citera
2008-03-20, 15:56
  #3813
Medlem
Ben Foster håller nollan mot Derby, nu är han världens mest talangfulla målvakt och är bättre än Arsenals alla målvakter. Flashbacks fotbollsforum håller verkligen skitlåg klass, till och moderatorerna är usla.
Citera
2008-03-20, 16:01
  #3814
Medlem
Sen spelar ju Arsenal tredjemålvakt i Polens landslag, det gör ju inte Tomas Kucshac (stavning) som även han är polack. 5 matcher på 5 år för landslaget är ju inte så imponernade. Fabiansky har 6 stycken på 1 år.
Citera
2008-03-20, 16:28
  #3815
Medlem
Mahous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
Ben Foster håller nollan mot Derby, nu är han världens mest talangfulla målvakt och är bättre än Arsenals alla målvakter. Flashbacks fotbollsforum håller verkligen skitlåg klass, till och moderatorerna är usla.
Fråga ett: är du seriös? Om inte, bortse från nästa fråga;

Fråga två: exakt vart står det du påstår?

Foster är en av Englands större målvaktstalanger vilket egentligen inte säger så mycket alls. Som du säkert vet har England fått förlita sig på David James och Paul Robinson i de två senaste mästerskapen. Utöver det var just målvaktsspelet en väldigt bidragande orsak till att England inte har något mästerskap att se fram emot i sommar.

Vidare tror jag inte att vare sig Chelsea, United eller Liverpool har något intresse av att byta sina "ettor" mot någon Arsenal-keeper.

En annan fråga: finns det någon, och då menar jag _någon_, som gillar Cashley?
Citera
2008-03-20, 16:38
  #3816
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
Ben Foster håller nollan mot Derby, nu är han världens mest talangfulla målvakt och är bättre än Arsenals alla målvakter. Flashbacks fotbollsforum håller verkligen skitlåg klass, till och moderatorerna är usla.

Vi grundar det inte på att han höll nollan mot Derby, vi grundar det på att han kom med i landslaget trots att han spelade i Watford. De kom överlägset sist i tabellen, ändå hade laget hela nio st "cleen sheets" vilket är nästan lika många som Arsenal hade. Tack vare en suverän målvakt, som endast var 23 år gammal, namnet var, virveltrummor; BEN FOSTER!

Sen kunde jag inte bry mig mer om Fabianski är förstemålvakt i Polens landslag. Abidal går före Clichy och Evra i Frankrikes landslag, det säger allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in