2008-04-28, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Och nej, det är inte många som kan fotboll här. Isch, jag, Jole, Jocke, VenDerBerg och någon till som jag kanske glömt/inte ser så ofta här.
Glömmer du inte någon nu lilla gubben?
Citera
2008-04-28, 16:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IlDivino
Glömmer du inte någon nu lilla gubben?

Du hänger aldrig här
Citera
2008-04-28, 16:26
Medlem
Citat:
(...)
Drogba isn't invited to Frank Lampard's mother's funeral.

They were worried he might try and dive into the box.
Twelve went up, seven di...Ska vi börja skoja om München 58? Nej, då så. Håll käften!

Förresten, varför har du inte svarat på mitt inlägg om stämningen på Stamford Bridge ännu?
Citera
2008-04-28, 16:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CeleryFC
Twelve went up, seven di...Ska vi börja skoja om München 58? Nej, då så. Håll käften!

Förresten, varför har du inte svarat på mitt inlägg om stämningen på Stamford Bridge ännu?

För att du är en person som ingen bryr sig om. Jag har helt enkelt inte sett dina betydelslösa inlägg.

Men å andra sidan så är München lite värre, då inte det bara dog en gammal person. Lampard är liksom inte den första personen att förlora sin ena förälder, dessutom när han närmar sig 30, givetvis är det mycket tråkigt, men ändå. No big deal helt enkelt.
Senast redigerad av bLyGE_kEntA 2008-04-28 kl. 16:30.
Citera
2008-04-28, 16:32
Medlem
Citat:
För att du är en person som ingen bryr sig om. Jag har helt enkelt inte sett dina betydelslösa inlägg.

Men å andra sidan så är München lite värre, då inte det bara dog en gammal person. Lampard är liksom inte den första personen att förlora sin ena förälder, dessutom när han närmar sig 30, givetvis är det mycket tråkigt, men ändå. No big deal helt enkelt.
Så det är okej att skämta om döden när det är någon gammal som dör och om personens barn närmar sig 30?

Du missar inte länken nedan va?
http://www.flashback.org/showpost.php?p=10982407&postcount=4875
Citera
2008-04-28, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fprincefuckaur
Det är spelarna som röstat och man kan inte räkna med att fotbollsspelare ska tänka logiskt.

Läste att bråken startat med att någon från Chelsea (funktionär) startade med att någon sa något rasistiskt till en eller flera united-spelare, varav en troligen är Evra.

Läste det på www.sportinglife.com förövrigt.
Klassiskt. Klart negern spelar ut rasistkortet.
Citera
2008-04-28, 16:38
Bannlyst
Citat:
Så det är okej att skämta om döden när det är någon gammal som dör och om personens barn närmar sig 30?

Du missar inte länken nedan va?
http://www.flashback.org/showpost.php?p=10982407&postcount=4875

HAHA. Nu vet jag inte hur bra stämning Chelsea brukar ha, men om den var bra mot United så har de ingen bra stämning. Kan ju iofs bero på att Chelsea inte har så mycket fans. Tex Liverpool, United och Arsenal har mycket större supporterskara och Bridgen tar ju faktiskt bara runt 40k.
Citera
2008-04-28, 16:44
Medlem
Citat:
HAHA. Nu vet jag inte hur bra stämning Chelsea brukar ha, men om den var bra mot United så har de ingen bra stämning. Kan ju iofs bero på att Chelsea inte har så mycket fans. Tex Liverpool, United och Arsenal har mycket större supporterskara och Bridgen tar ju faktiskt bara runt 40k.
Förhållandevis bra skulle jag säga. Att det inte alltid hörs i tv är en annan sak. I lördags ska det dock ha varit bästa på riktigt länge och United sjöng knappast ut Chelsea.

http://uk.eurosport.yahoo.com/26102007/58/premier-league-sunderland-top-noise-table.html
Den här tabellen säger väl lite, även om det inte är hela sanningen.
Citera
2008-04-28, 16:52
Bannlyst
Citat:
Förhållandevis bra skulle jag säga. Att det inte alltid hörs i tv är en annan sak. I lördags ska det dock ha varit bästa på riktigt länge och United sjöng knappast ut Chelsea.

http://uk.eurosport.yahoo.com/26102007/58/premier-league-sunderland-top-noise-table.html
Den här tabellen säger väl lite, även om det inte är hela sanningen.

Beror på hur stora och kompakta arenorna är. Uniteds är väldigt stor och "öppen" medan Sunderlands är rejält tillknäppt, no doubt att de har bästa fansen anyway...
Citera
2008-04-28, 17:34
Medlem
hazard simpsons avatar
Man U,Arsenal och Chelsea är lag som haf ganska tyst på läktarna om man jämför med andra engelska lag. Det är faktum.. Lag med bra stämning är bl.a Portsmouth,Sunderland,Birmingham,Newcastle och West Ham

Jag nämner inte Tottenham här. Men ni vet ju alla hur överlägsna dom är. Oops nämnde dom nog ändå.

Bland dom stora är Liverpool överlägsna. På läktaren också .... haha
Citera
2008-04-28, 17:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Man U,Arsenal och Chelsea är lag som haf ganska tyst på läktarna om man jämför med andra engelska lag. Det är faktum.. Lag med bra stämning är bl.a Portsmouth,Sunderland,Birmingham,Newcastle och West Ham

Jag nämner inte Tottenham här. Men ni vet ju alla hur överlägsna dom är. Oops nämnde dom nog ändå.

Bland dom stora är Liverpool överlägsna. På läktaren också .... haha

Puh. Pool är en myt.
Citera
2008-04-28, 18:28
Medlem
WeeMans avatar
Citat:
Puh. Pool är en myt.

Intressant, vad bygger du det på.

De har ju det högsta uppmätta ljudet från publiken.

Edit: Källa

#7 2006 (Sidan 89)

När Liverpool skulle möta Chelsea i Carling Cup-finalen på Millennium Stadium 2005, anade några representanter från det Engelska fotbollsförbundet att ett rekord kunde slås. DE kostymklädda männen placerade ut en decibelmätare framför >>The Traveling Kop>> Sedan var det bara att vänta. Men väntan blev inte lång. När John Arne Riises vänstervolley dundrade in i nätmaskorna efter 45 sekunder exploderade supportrarna. Så högt & så mycket att decibelmätarna gick i taket. 130,7 decibel visade de, en nivå som Socialstyrelsen menar är direkt farlig.
../..
Som en jämförelse kan nämnas att 130 decibel motsvarar ljudet av ett startande jetplan, från 50 meters avstånd.
Senast redigerad av WeeMan 2008-04-28 kl. 18:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in