2008-02-03, 23:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mpee
Jo förmodligen att Ronaldo hade varit totalt chanslös mot lag som Empoli och Siena.

Skriver under på det dock.

Citera
2008-02-03, 23:32
Medlem
norados avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Ni ledde ju ligan??????????? Och jag tror inte att någon trodde på att Arsenal skulle bli ett mittenlag.
Så ingen trodde att Arsenal skulle vara ett mittenlag efter Thierrys flytt? Haha okej Ryan Reynolds
Senast redigerad av norado 2008-02-03 kl. 23:38.
Citera
2008-02-03, 23:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av norado
Att ingen trodde att Arsenal skulle vara ett mittenlag efter Thierrys flytt? Haha okej Ryan Reynolds

Ehh? Varför skulle någon tro det? Henry var ju skadad hela säsongen Arsenal blev 4a, och "ungdomarna" i Arsenal blev ett år äldre. Att tro att de skulle bli ett mittenlag var det nog ingen fotbollskunnig som trodde på.
Citera
2008-02-03, 23:41
Medlem
norados avatar
Citat:
Ehh? Varför skulle någon tro det? Henry var ju skadad hela säsongen Arsenal blev 4a, och "ungdomarna" i Arsenal blev ett år äldre. Att tro att de skulle bli ett mittenlag var det nog ingen fotbollskunnig som trodde på.
Du kanske visste att dom skulle vara dom skulle kämpa om titeln i år, men vanliga tittare, samt även "experter" (sportal, aftonbladet) var verkligen skeptiska till Arsenal den här säsongen.
Henry spelade visserligen en del matcher i fjol. Avgjorde matcher som mot United och dylikt. Sen när man fick reda på att han inte skulle spela med Arsenal alls längre och skulle flytta så var det många som var tveksamma till att de ens skulle komma topp 4 denna säsong. Så är det.
Citera
2008-02-03, 23:58
Bannlyst
Sportal EXPERTER HAHAHAHAHAHAHAHAH!

Och nej, det var nog inte så många som trodde att de skulle komma sämre än 4a. Iallafall inte jag eller någon utav mina kompisar.

Årets tråd: http://www.redcafe.net/f7/we-won-throw-get-there-182559/

älskar detta "Has this something to do with Arsenal over-celebrating a draw at home?"

Senast redigerad av bLyGE_kEntA 2008-02-04 kl. 00:01.
Citera
2008-02-04, 00:03
Medlem
Citat:
Sportal EXPERTER HAHAHAHAHAHAHAHAH!

Och nej, det var nog inte så många som trodde att de skulle komma sämre än 4a. Iallafall inte jag eller någon utav mina kompisar.

Årets tråd: http://www.redcafe.net/f7/we-won-throw-get-there-182559/

älskar detta "Has this something to do with Arsenal over-celebrating a draw at home?"

"Failed One-Two Attempt. Mourn : ( "
http://www.redcafe.net/4073004-post24.html
Citera
2008-02-04, 00:05
Medlem
Vi kan ju komma överrens om att Arse överträffat alla förväntningar i år, tror väldigt få av dessa "experter" på skittidningar som Aftonbladet och Expressen trodde att Arsenal skulle tampas i toppen mot köpgäng som CFC och United.

Trevlig lördag förövrigt, nu kanske kaxige Hargreaves förstår innebörden av en kvittering i sista minuten och dess påverkan på känslorna. Måste kännas snopet för honom att se sig själv med sitt lag, firandes som om de vunnit ligan, när man egentligen spelat oavgjort mot Spurs. Tråkigt att ha gnällt (tvingats gnälla av Ferguson?) på just något sådant för några månader sedan.
Citera
2008-02-04, 00:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskback
Vi kan ju komma överrens om att Arse överträffat alla förväntningar i år, tror väldigt få av dessa "experter" på skittidningar som Aftonbladet och Expressen trodde att Arsenal skulle tampas i toppen mot köpgäng som CFC och United.

Trevlig lördag förövrigt, nu kanske kaxige Hargreaves förstår innebörden av en kvittering i sista minuten och dess påverkan på känslorna. Måste kännas snopet för honom att se sig själv med sitt lag, firandes som om de vunnit ligan, när man egentligen spelat oavgjort mot Spurs. Tråkigt att ha gnällt (tvingats gnälla av Ferguson?) på just något sådant för några månader sedan.

Skillnaden var väl ändå att de firade efter att ha gjort ett mål, vilket är ganska vanligt medan Arsenal stod och jublade trots att matchen var slut.
Citera
2008-02-04, 00:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sbsd
"Failed One-Two Attempt. Mourn : ( "
http://www.redcafe.net/4073004-post24.html

Guld!
Citera
2008-02-04, 00:12
Medlem
Citat:
Skillnaden var väl ändå att de firade efter att ha gjort ett mål, vilket är ganska vanligt medan Arsenal stod och jublade trots att matchen var slut.

Inte många sura miner när de gick av planen heller, om jag minns rätt. Sedan så får man ju jämföra tillfällena, Gallas andra mål i matchen betydde att man höll kvar serieledningen, Tevez mål innebar att man bara hamnade 2p efter Arsenal
Citera
2008-02-04, 00:13
Medlem
Skön tråd måste jag dock erkänna

http://www.redcafe.net/f7/we-won-throw-get-there-182559/#post4072986
Citera
2008-02-04, 00:16
Medlem
Jockegrillars avatar
Haha, det var flertalet experter som tippade Arsenal som mest femma, till och med efter Tottenham. Säger en del.

United
Pool
CSKA Moskva
Spurs
Arsenal

Pinsamt, de försökte väl bara vara översmarta men blev det bara pannkaka av alltihopa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in