Typiskt United. Dem gnäller, ska ha rött kort, filmar, spel kasst men gör såklart mål på en onödig hörna när matchen egentligen är slut. Inte alls konstigt.
Clattenburg lade till några sekunder på grund av Tottenhams byte vid 90 minuter som tog alldeles för lång tid. Inget att klaga över. Annars så tycker jag synd om Tottenham som förtjänade att vinna.
Vi var usla genom hela matchen. Creds till Ferguson som vågade byta ut Scholes och Giggs. Tyvärr så blev det ju inte någon större skillnad.
Clattenburg lade till några sekunder på grund av Tottenhams byte vid 90 minuter som tog alldeles för lång tid. Inget att klaga över. Annars så tycker jag synd om Tottenham som förtjänade att vinna.
Vi var usla genom hela matchen. Creds till Ferguson som vågade byta ut Scholes och Giggs. Tyvärr så blev det ju inte någon större skillnad.
Tyckte visst det blev skillnad när Nani och Anderson blev inbytta, det blev mer fart i anfallsspelet helt klart. Synd om Tottenham, men väldigt viktigt för United att inte förlora sånna här matcher.
Då var ordningen återställd. Det är inte ofta man får säga det här, men tack Spurs. hazard_simpson, jag blev faktiskt imponerad och samtidigt ännu mer oroad över att Ramos ska lyckas med det omöjliga och göra Spurs till något. Tror ni hittade en guldklimp där.