2008-02-03, 21:43
Medlem
Jockegrillars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Rooney har sex stycken i PL och tio sammanlagt.
På hur många matcher?
Citera
2008-02-03, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
Bara Adebayor som gör mål? Van Persie har gjort fler mål en Rooney fast han har varit skadad sen oktober (i PL).

Adebayor - 21 mål
Eduardo - 12 mål
Fabregas - 12 mål
Rosicky - 7 mål

I United är det egentligen bara 3 spelare som gjort många mål. I Arsenal har 11 spelare gjort mer än 3 mål. I United har bara 5 gjort det.

Om vi nu pratar PL här inne så är det Ronaldo 19, Tevez 11 vs Adebayor 18, Fabregas 7.

Ska du ta med CL+Fa+ligacup också? Sen har ju inte Ronaldo/Tevez/Rooney missat några matcher alls denna säsong?
Citera
2008-02-03, 22:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jockegrillar
På hur många matcher?

16 matcher i ligan, 6 mål.

Totalt 26 matcher, 10 mål (en match har han hoppat in i)
Citera
2008-02-03, 22:39
Bannlyst
Älskar Ronaldos statistik:

Totala mål denna säsong: 29 matcher, 27 mål.

PL: 21 matcher, 19 mål (en match som avbytare)

CL: 6 matcher, 5 mål.

FA: 2 matcher, 3 mål.

Och då är vi bara i början på februari.
Citera
2008-02-03, 22:52
Medlem
blyge kenta
Det är bara i Premier League som C.Ronaldo kan ha sådan statistik, kvaliteten på lagen i mellersta regionen och nedåt är provocerande dålig.

Såg de flesta PL matcher i helgen och det filmas nog lika mycket i Premier League som vilken liga som helst. Jag tror ingen här skrivit om Rooneys filmning igår, men att PL-fans är värsta sortens hycklare är inte något som är nytt under solen - ni äcklar mig.
Citera
2008-02-03, 22:52
Medlem
Jockegrillars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Älskar Ronaldos statistik:

Totala mål denna säsong: 29 matcher, 27 mål.

PL: 21 matcher, 19 mål (en match som avbytare)

CL: 6 matcher, 5 mål.

FA: 2 matcher, 3 mål.

Och då är vi bara i början på februari.
Helt sjukt. Verkligen.
Citera
2008-02-03, 22:56
Medlem
Jockegrillars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sbsd
blyge kenta
Det är bara i Premier League som C.Ronaldo kan ha sådan statistik, kvaliteten på lagen i mellersta regionen och nedåt är provocerande dålig.

Såg de flesta PL matcher i helgen och det filmas nog lika mycket i Premier League som vilken liga som helst. Jag tror ingen här skrivit om Rooneys filmning igår, men att PL-fans är värsta sortens hycklare är inte något som är nytt under solen - ni äcklar mig.
Och du är en Italien-älskare eller?
Citera
2008-02-03, 23:02
Medlem
Gräsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jockegrillar
Helt sjukt. Verkligen.

Håller med. Grymt imponerande!
Citera
2008-02-03, 23:02
Bannlyst
Citat:
blyge kenta

tjaa, han har ju den statistiken i Champions League än så länge, och där möter man väl inga Engelska lag. Mmm, har inte hört något om Rooneys filmning, tänk om Ronaldo skulle gjort den filmningen.. Satan vilket liv det hade blivit.
Citera
2008-02-03, 23:03
Medlem
Gräsets avatar
Citat:
blyge kenta

Rooneys filmning var ingen höjdare. Det kan vi nog alla skriva under på.
Citera
2008-02-03, 23:03
Medlem
Quorthons avatar
Citat:
blyge kenta

Annat är det i Italien där man samlar på gamla gubbar som blivit för dåliga för Premier League och Primera Division

Och tänk om Shevchenko hade spelat i England. Han skulle minsann ha gjort hat-trick varje match mot det provocerande usla motståndet.
Citera
2008-02-03, 23:28
Medlem
mpees avatar
Citat:
blyge kenta

Jo förmodligen att Ronaldo hade varit totalt chanslös mot lag som Empoli och Siena.

Citat:
Ursprungligen postat av Gräset
Rooneys filmning var ingen höjdare. Det kan vi nog alla skriva under på.
Skriver under på det dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in