Bolton - Portsmouth, vad skall man säga, Bolton får fantastiska chanser gång på gång men David James räddar, rensningar på linjen och absurda missar håller bollen ute ur målet. Sedan petar Pompey in ett mål ur en offsideposition och smiter med poängen. Vad gäller lagens respektive värvningar så gjorde Defoe en del vettiga löpningar men kändes aldrig farlig, Baros var mest vilsen. Boltons Rasiak såg däremot ut att vara rakt på sak, om än inte riktigt av den kvalitet som laget behöver.
Första halvlek var det sämsta jag sett i år i ligan. Fy fan vad dåligt det var. Funderade på att skita i att se andra halvlek. Andra blev en lätt match. Derby är verkligen usla.
Arsenal kan ha elva spelare borta till matchen på måndag.
Spelare som inte blir med är Rosicky, van Persie, Djorou, Eboue och song medan Senderos, Diaby, Denilson, Almunia och Flamini har småskador och kanske kan delta. Ska även försöka få hem Kung Kolo för annars kan det bli mittbacksproblem.
Inför en så säker seger mot Blackburn utan Savage blev jag betydligt mer fundersam.
Spännande derby imorgon, tror inte City kan rå på United. 3 - 0 till Man U.
Arsenal kan ha elva spelare borta till matchen på måndag.
Spelare som inte blir med är Rosicky, van Persie, Djorou, Eboue och song medan Senderos, Diaby, Denilson, Almunia och Flamini har småskador och kanske kan delta. Ska även försöka få hem Kung Kolo för annars kan det bli mittbacksproblem.
Inför en så säker seger mot Blackburn utan Savage blev jag betydligt mer fundersam.
Spännande derby imorgon, tror inte City kan rå på United. 3 - 0 till Man U.
Ni kanske borde se till att ha vunnit första mötet mot Blackburn innan ni snackar om säkra segrar.