2008-01-13, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Otroligt väntad förlust mot Chelsea. Spelarna hade nog samma inställning som vanligt. Det här går aaaldrig.

Mest positiva igår var ju ändå att dom tog in på arsenal och att Man U också gjorde det. Starkt av Birmingham.

Uniteds sista mål var inte mål. Bollfan var aldrig över linjen. Men så är det ju. Fråga Mendes

Låter lite som du menar att Mendez mål inte var över linjen.

Angående Arsenals straff kan jag inte säga något eftersom jag inte har sett den än, missade hela jävla första halvlek för att man inte kunde få in Canal+ Extra.

Men även mina polare som också håller på Arsenal har sagt att det inte var straff så jag antar ett det är rätt. Birmingham gör ett riktigt sktimål sen har dem ingenting på hela matchen, men i ett sånt läge Birmingham är i kan man inte förvänta sig att dem ska upp och försöka göra ett till. Arsenal spelade inte särskilt bra och Cesc var riktigt kass i andra halvlek.
Citera
2008-01-13, 11:45
Medlem
Så undrar hur många år Larsson måste vänta innan han får chansen i någon träningslandskamp
Citera
2008-01-13, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boxisland
Undra hur matchen hade sett ut om domaren inte felaktigt dömt bort Owens 1 - 0...
Skulle säkert ändå sluta med Unitedvinst. Inte med 6-0 då såklart men vinst ändå. Newcastle var usla och United låg på topp hela kvällen.
Citera
2008-01-13, 14:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Boxisland
Undra hur matchen hade sett ut om domaren inte felaktigt dömt bort Owens 1 - 0...

Då skulle kanske Ferdinand fullföljt sin löpning och VDS kanske skulle försökt rädda skottet.. Vad säger att det skulle blivit mål ens?
Citera
2008-01-13, 14:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
Låter lite som du menar att Mendez mål inte var över linjen.

Angående Arsenals straff kan jag inte säga något eftersom jag inte har sett den än, missade hela jävla första halvlek för att man inte kunde få in Canal+ Extra.

Men även mina polare som också håller på Arsenal har sagt att det inte var straff så jag antar ett det är rätt. Birmingham gör ett riktigt sktimål sen har dem ingenting på hela matchen, men i ett sånt läge Birmingham är i kan man inte förvänta sig att dem ska upp och försöka göra ett till. Arsenal spelade inte särskilt bra och Cesc var riktigt kass i andra halvlek.

B'ham hade ett friläge, och Arsenal borde aldrig gjort ett mål. Så jag antar att Arsenal skall vara nöjda ändå.
Citera
2008-01-13, 15:01
Medlem
toxicitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Då skulle kanske Ferdinand fullföljt sin löpning och VDS kanske skulle försökt rädda skottet.. Vad säger att det skulle blivit mål ens?
Därför att van der sar skulle försökt rädda
Citera
2008-01-13, 15:08
Bannlyst
Unitedkillarna fixar 1-0 till Sunderland fin jävla boll av Evans till Jones som spelar snettinåtbakåt till Richardson som sätter den i bortre hörnet, snyggt!
Citera
2008-01-13, 15:22
Medlem
toxicitys avatar
2-0 va riktigt snygg den med, bra tryck i steget när han sprang ifrån hreidarsson.
Citera
2008-01-13, 15:50
Bannlyst
Vilken jävla match det är just nu! Först ribbskott av Sunderland, kontring direkt, friläge, Evans räddar på mållinjen, kontring James räddar, kontring halvfriläge som Gordon räddar. Sjukt bra!

Richardson är kung idag
Citera
2008-01-13, 16:02
Medlem
Quorthons avatar
Jag unnar Roy Keane all framgång, så hoppas att han kan vända skutan och göra en fin vårsäsong. Hur har Jonny Evans varit såhär långt?
Citera
2008-01-13, 16:09
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Vilken jävla match det är just nu! Först ribbskott av Sunderland, kontring direkt, friläge, Evans räddar på mållinjen, kontring James räddar, kontring halvfriläge som Gordon räddar. Sjukt bra!

Richardson är kung idag

Kul efter hans skadeproblem. Han har ju visat att han är riktigt duktig, synd bara att vi aldrig fick se det i United
Citera
2008-01-13, 16:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Kul efter hans skadeproblem. Han har ju visat att han är riktigt duktig, synd bara att vi aldrig fick se det i United

Äh, han var ju duglig i United. Kändes som att han skulle göra väldigt bra i från sig i Sunderland, eftersom han inte var så långt borta från "United klass" bra spelare, bra för honom, bra för United och bra för Sunderland.

Jonny Evans har skött sig bra, räddade ett baklängesmål, han slog även assisten till 1-0 målet. Inga misstag, ser rutinerad ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in