2007-11-01, 21:53
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Gör han mål i samma utsträckning som tidigare så måste man väll säga att det är ett kap att få honom för 20 miljoner euro. Dock har han mycket att bevisa.
Så sant, men tror verkligen inte han kommer göra succé i England, det är ett helt annat spel än i Holland!
Citera
2007-11-01, 22:06
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Easton
Så sant, men tror verkligen inte han kommer göra succé i England, det är ett helt annat spel än i Holland!

Klart det är men samtidigt har många som kommit ifrån Holland lyckats mycket bra i england. Nistelrooy och Kuyt för att skumma lite på toppen. Dock tror jag inte han kommer nå riktigt till den nivån..
Citera
2007-11-01, 22:24
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Klart det är men samtidigt har många som kommit ifrån Holland lyckats mycket bra i england. Nistelrooy och Kuyt för att skumma lite på toppen. Dock tror jag inte han kommer nå riktigt till den nivån..
Sant, men Alfonso är skum spelare, Väldigt ojämn. Sen kan man igentligen inte jämnföra han med Nistelrooy eller Kuyt
Citera
2007-11-01, 23:05
Medlem
ischs avatar
Citat:
Sant, men Alfonso är skum spelare, Väldigt ojämn. Sen kan man igentligen inte jämnföra han med Nistelrooy eller Kuyt

Han har inte samma nivå men han har ju ändå visat att han har det som krävs för att vara på rätt plats vid rätt tillfälle och kan trycka in bollen. Mer än så krävs egentligen inte för en anfallare i ett lag som city.
Citera
2007-11-01, 23:19
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Han har inte samma nivå men han har ju ändå visat att han har det som krävs för att vara på rätt plats vid rätt tillfälle och kan trycka in bollen. Mer än så krävs egentligen inte för en anfallare i ett lag som city.
Där har du fel! City kommer bli ett stor lag inom snart framtid
Citera
2007-11-01, 23:23
Medlem
ischs avatar
Citat:
Där har du fel! City kommer bli ett stor lag inom snart framtid

Mitt inlägg handlar inte om någon placering i ligan utan vilken typ av fotboll de spelar. Men Elano som den stora framspelaren på en offensiv mittfältsroll kan Alfonso passa mycket bra in. För att dra en parallell så passade Nistelrooy utmärkt när United Lirade med Beckham på kanten då han fick många bollar att in i boxen eller instickare bakom backlinjen. Dock passande han sämre in i det dynamiskt spelande United som vi ser idag med mer "spelande" anfallare även om jag självklart saknar honom då han på egen hand kan avgöra vilken match som helst.
Citera
2007-11-01, 23:29
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Mitt inlägg handlar inte om någon placering i ligan utan vilken typ av fotboll de spelar. Men Elano som den stora framspelaren på en offensiv mittfältsroll kan Alfonso passa mycket bra in. För att dra en parallell så passade Nistelrooy utmärkt när United Lirade med Beckham på kanten då han fick många bollar att in i boxen eller instickare bakom backlinjen. Dock passande han sämre in i det dynamiskt spelande United som vi ser idag med mer "spelande" anfallare även om jag självklart saknar honom då han på egen hand kan avgöra vilken match som helst.
Du har en bra poäng där, vi får väll önska honom lycka till i City och hoppas att Svennis gör en stor stjärna av honom!
Citera
2007-11-01, 23:30
Medlem
ischs avatar
Citat:
Du har en bra poäng där, vi får väll önska honom lycka till i City och hoppas att Svennis gör en stor stjärna av honom!

Jag önskar honom och Svennis all olycka. Jävla Shitty.
Citera
2007-11-02, 01:57
Medlem
RyanGiggss avatar
Citat:

USCH på på dig att du ens nämner Nistelrooy och Kuyt i samma mening, Nistelrooy är ju hur mycket bättre än Kuyt som helst, jag vet att eran diskussion inte handlar alls om det jag skriver men jag var bara tvungen att försvara en fd unitedspelare.
Citera
2007-11-02, 02:38
Medlem
Duumburks avatar
Aja slut på city diskussionerna! Tid att förbereda sig för helgens höjdpunkt! Arsenal tar emot Man. utd hemma! Vad tror ni? Själv tror jag på Arsenal, men det gör jag alltid ...
Citera
2007-11-02, 03:04
Medlem
RyanGiggss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duumburk
Aja slut på city diskussionerna! Tid att förbereda sig för helgens höjdpunkt! Arsenal tar emot Man. utd hemma! Vad tror ni? Själv tror jag på Arsenal, men det gör jag alltid ...

Jag ser fram emot den matchen lika mycket som du gör men från ett annat perspektiv då jag älskar världens bästa fotbollsklubb Manchester United men jag är dock en fegis i såna här lägen, för det brukar gå helt åt helvete om jag spekulerar i matcher när det har med nåt lag jag gillar att göra, men jag hoppas verkligen att du har fel
Citera
2007-11-02, 13:04
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duumburk
Tror nog Arsenal tar hem det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in