Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Okej City kanske vann rättvist igår, eller om man ser till målchanser så absolut inte. Men de spelade bättre än vad United gjorde, faktiskt. Dock kan man inte säga det om första matchen, okej de vann hemma mot 1-0 med ett skott på mål genom hela matchen. Wow, vad bra dom är.
Jag tycker inte att man ska haka upp sig på inbördesmöten, det är bara löljligt. Uppenbarligen är ju West Ham 18 gånger bättre än Man United med tanke på att United inte har tagit poäng mot West Ham sedan säsongen 05/06. Jag skulle då ändå inte påstå att West Ham är bättre, det är ju bara att kolla på tabellen. Detsamma gäller ju City, löjligt att säga att de är bättre.
En match kan ljuga men tabellen ljuger aldrig.
För stunden, som var i helgen då, så är City bättre eftersom de vann matchen. Men ja, en tabell är oftast en bra måttstock på hur pass bra ett lag är.
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
Själv skulle jag nog satsa på en vänsterback först och främst. Även om Ball inte varit lika hemsk som jag hade för mig att han var. Men Hart i mål. Corluka, Richards och Dunne som en bra början på en backlinje. Att variera en ensam forward mellan Benjani och Bojinov borde funka, bara båda håller sig friska. Hur bra Sturridge kan bli har jag dålig koll på. Är ju inte så att FM är en tillförlitlig källa...
Kvar är då mittfältet, och där är ju Elano given som offensiv och Petrov till vänster. Men vad händer om de blir långtidsskadade? Johnson, Ireland och Fernandes duger defintivt som truppspelare, som spelar X antal matcher/säsong. Håller Hamann ännu en säsong? Tveksamt, men om ingen ersättare värvas är det ju möjligt att Corluka tar den platsen och att Onuoha tar högerbacksplatsen.
Fortsätter det att pumpas in pengar så har City en stor chans att bli ett stabilt "Europalag". Grunden med unga bra spelare finns ju redan på plats. Det som saknas är lite spetskompetens och lite bredare trupp.
Haha, ja den jäkla Ball alltså. Visst, en vänsterback skulle vara bra men det finns ju bra lag som kan spela med en usel vänsterback som Real Madrid gör när de har virrpannan Torres på vänsterbacken. Så det är nog inte så högprioriterat även om man kanske vill få in en billig vänsterback som är bättre än Ball.
Jag har inte spelat med City på FM, men på PES så är Sturridge riktigt snabb

. Jag förutsätter att City formar alla de talanger man har och satsar på att få in två tunga mittfältare, frågan är vilka. Patrick Vieira kanske? Skadedrabbad och lär få svårt att ta en tröja i Inter, om Hamman kan så kan Vieira...
På kanten så tippar jag på Milos Krasic serben i CSKA Moskva.