2008-01-13, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Då skulle kanske Ferdinand fullföljt sin löpning och VDS kanske skulle försökt rädda skottet.. Vad säger att det skulle blivit mål ens?
Bortsett från att Ferdinand låg en halvmil efter och att VDS försökte rädda?
Citera
2008-01-13, 17:21
Medlem
Sitter o kollar på Bolton-Blackburn, har inte sett så många av Boltons matcher men vad har hänt med Wilhelmsson o Braaten?
Braaten tyckte jag såg lovande ut i Rosenborg, har han fått spela nånting?
Citera
2008-01-13, 18:03
Medlem
pastoratets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av y_geezy
Sitter o kollar på Bolton-Blackburn, har inte sett så många av Boltons matcher men vad har hänt med Wilhelmsson o Braaten?
Braaten tyckte jag såg lovande ut i Rosenborg, har han fått spela nånting?

Jadå Braaten har spelat från och till, suttit på bänken en hel del och även gjort ett mål om jag inte minns fel. Han ser ut att ha talang han behöver nog bara spelas in egentligen. Wilhelmsson däremot har jag inte mycket gott att säga om, men jag tror nog det kan bli en nyttig erfarenhet för honom att vara petad i ett mittenlag med en arg tränare. från Roms glamour till Boltons, ja vad fan finns där?

1-0 Nolan! Boltons nya skyttekung, med mäktiga fyra mål
Citera
2008-01-13, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pastoratet
Jadå Braaten har spelat från och till, suttit på bänken en hel del och även gjort ett mål om jag inte minns fel. Han ser ut att ha talang han behöver nog bara spelas in egentligen. Wilhelmsson däremot har jag inte mycket gott att säga om, men jag tror nog det kan bli en nyttig erfarenhet för honom att vara petad i ett mittenlag med en arg tränare. från Roms glamour till Boltons, ja vad fan finns där?

1-0 Nolan! Boltons nya skyttekung, med mäktiga fyra mål

Jag tyckte han var grym i Rosenborg när jag såg honom i CL och det var nåt år sen, sen dess har jag inte hört talas om honom förän i somras när han kom till Bolton. Tycker det är konstigt att de stora ligorna inte upptäckt honom tidigare, han är väl 25 nu. Av vad jag har sett så har han bra teknik, är stark och har bra skott.
Wilhelmsson kommer nog flytta vidare snart.
Citera
2008-01-14, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boxisland
Bortsett från att Ferdinand låg en halvmil efter och att VDS försökte rädda?

Vad försöker du visa? Felaktiga offsideavblåsningar drabbar alla, det är bara att komma igen. Vad hade det spelat för roll med 6-1? Newcastle var verkligen inte ens en bra nog att kunna hålla en tremålsledning, alltid tråkigt med felaktiga domslut men här spelade det faktiskt ingen roll alls.
Citera
2008-01-14, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskback
Vad försöker du visa? Felaktiga offsideavblåsningar drabbar alla, det är bara att komma igen. Vad hade det spelat för roll med 6-1? Newcastle var verkligen inte ens en bra nog att kunna hålla en tremålsledning, alltid tråkigt med felaktiga domslut men här spelade det faktiskt ingen roll alls.
Är du efterbliven? Jag öppnade för eventuella spekulationer - indirekt var det väl också ett påpekande att allt går fel för Newcastle - och var i helvete får du 6 - 1 ifrån? Såg du United mot City så borde du få en hint om vad jag menar.
Jag å andra sidan är inte efterbliven, och är därmed väl införstådd med att felaktiga domarbeslut händer allt för ofta, men att spontant konstatera och påpeka det är ju bara ett offantligt slöseri med tid - du vet, sån som det antagligen tar aldeles för mycket av för dig för att du skall klara av att skriva något vettigt.

Fyndigt namn förresten.
Senast redigerad av Boxisland 2008-01-14 kl. 17:31.
Citera
2008-01-14, 18:04
Medlem
bolie11s avatar
Citat:
Är du efterbliven? Jag öppnade för eventuella spekulationer - indirekt var det väl också ett påpekande att allt går fel för Newcastle - och var i helvete får du 6 - 1 ifrån? Såg du United mot City så borde du få en hint om vad jag menar.
Jag å andra sidan är inte efterbliven, och är därmed väl införstådd med att felaktiga domarbeslut händer allt för ofta, men att spontant konstatera och påpeka det är ju bara ett offantligt slöseri med tid - du vet, sån som det antagligen tar aldeles för mycket av för dig för att du skall klara av att skriva något vettigt.

Fyndigt namn förresten.

Men om man nu ska spela allt på att domarna blåste offside och inte lät skatorna göra mål(om han ens skulle gjort det, ganska mkt att svårare att sätta ett friläge pga alla demoner om det inte är avblåst) Kanske man skulle kika efter antalet straffar som domaren konstigt nog inte blåste. Eller varför inte bara den "foul" på ronaldo när newcastle erövrade bollen för kontringen då offsiden vinkades.

alla spekulationer känns bara så oerhört meningslösa då domaren var mer partiskt i newcastlefavör än united
Citera
2008-01-14, 21:43
Bannlyst
Citat:

Fyndigt namn förresten.

Inte så att jag inte håller med om vad du skriver, men vad menar du med United-City matchen, vad har den med detta att göra?
Citera
2008-01-15, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Inte så att jag inte håller med om vad du skriver, men vad menar du med United-City matchen, vad har den med detta att göra?
Det var bara ett spontant konkret exempel på match där United (för att underlätta) fått ett skitmål emot sig och inte lyckas trycka in en kvittering på 100 chanser.
Citera
2008-01-15, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bolie11
[...]alla spekulationer känns bara så oerhört meningslösa då domaren var mer partiskt i newcastlefavör än united
Där kan jag knappast hålla med då jag varken anser att det inte skulle vara straff för varken Ronaldo eller Giggs. Tyckte man såg otroligt väl hur mycket han sökte Taylors ben långt efter att det var utsträckt och Giggs gör ju långt ifrån en "klass-slängning", även om Smith inte klev in skitsnyggt i den duellen.

Kändes mer som att i första halvlek så fick Ronaldo för en gångs skulle inte med sig speciellt många av sina filmningar (jag gillar trots det Ronaldo, men det är synd att han ska ligga på planen och gråta så jävla ofta).

Hur domaren var en bit i andra halvlek har jag dock inte så bra koll på, eftersom mitt intresse successivt minst sagt svalnade av förklarliga skäl.
Citera
2008-01-15, 14:51
Medlem
Styra biljetter till Chelsea - United i April... Går det ens till ett överkomligt pris och hur i så fall?
Citera
2008-01-15, 14:52
Bannlyst
Citat:
Där kan jag knappast hålla med då jag varken anser att det inte skulle vara straff för varken Ronaldo eller Giggs. Tyckte man såg otroligt väl hur mycket han sökte Taylors ben långt efter att det var utsträckt och Giggs gör ju långt ifrån en "klass-slängning", även om Smith inte klev in skitsnyggt i den duellen.

Kändes mer som att i första halvlek så fick Ronaldo för en gångs skulle inte med sig speciellt många av sina filmningar (jag gillar trots det Ronaldo, men det är synd att han ska ligga på planen och gråta så jävla ofta).

Hur domaren var en bit i andra halvlek har jag dock inte så bra koll på, eftersom mitt intresse successivt minst sagt svalnade av förklarliga skäl.

Jag hade inte gnällt på domaren ifall han dömde straff åt Ronaldo eller Giggs där. Jag tyckte att båda var på gränsen till straff, men svårt att avgöra om det var rätt/fel att inte blåsa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in