Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
Du har inte en aning om tillsägelser utdelas. Det är väldigt sällan som dessa utannonseras publikt i trådarna.
Hade nog varit bättre om man delgavs tillsägelserna men förstår att det blir ett tjockt jobb av det.
För risken är ju stor att man börjar bete sig på samma nivå som de som sabbar och att då inte veta om att man åker dit på tillsägelser gör ju att man inte aktar sig och sköter sig istället.
Syns det inte att det finns ett värde i att sköta sig så skiter man ju i det, normal mänsklig reaktion!
För att återgå till min tidigare fråga;
Det här inlägget gjorde pedofilen Krenek tidigare idag:
"Frågan är hur man bör göra med troll som zoccer, dragonflies m.fl. zoccer försvann av sig själv tack och lov, men dragonflies är kvar än.
Två tänkbara alternativ:
1) Ignorera.
2) Fortsätta mata trollet tills det går över gränsen och blir bannat.
Givet att moderatorerna har tillåtit troll att tramsa sönder forumet innan så ser jag inte att alternativ (2) skulle fungera speciellt bra. Kan vi inte bara ignorera personen i fråga, får hon aldrig svar kommer hon rimligtvis att tröttna ganska snart."
https://www.flashback.org/sp21407300
Sådär yttrar sig just denna grupp hela tiden i peddoforumet och ofta verkar de ju få med sig moderatorerna och om man lägger ner lite tid så ser man att just vi lägger ner tid till att gå igenom den gruppens "källor" och svarar på dessa men ändå möts vi av enkelspårighet och påhopp.
Just Krenek har satt mig på ignore efter att jag gått igenom "faktan" i två av de trådar där han vrider information i. Har alltså besökt hans källsidor, läst igenom materialet och sett att han plockar sina bitar och sen försöker göra sanning av det. Och om man blir ignorerad av det skälet så finns det väl inte ens en tillstymmelse till vettig dialog?
Alltså jag påstår helt till fullo att just det forumet är en lekstuga för endast en grupp i samhället och att vi andra hålls utanför och det vet den gruppen så därför kan de säga vad fan som helst. Ska det vara så?