Citat:
Ursprungligen postat av
BigFatCone
Jag har varit på IRC sen jag blev moderator och så vitt jag kan dra mig till minnes så kunde vi inte se IP:n. Sen är det så att en skärmdump tyvärr inte håller som bevis eftersom det är en smal sak att redigera en sådan så den passar ens egna intressen.
Får en gnagande känsla av att det är mig du menar då jag är i stort sett den enda knarkmoden som har haft långt häng på IRC men jag känner inga minderåriga och har inte gjort på tio år.
Fair enough men ja det är dig jag menar och dig litar jag absolut inte på dig som mod efter denna incident sen att du inte känt några mindreåriga på tio år?
Tja din dåvarande "polare" blev bannad pg a detta åtminstone och tio år sedan var det inte men spelar ingen roll nu. Jag litar inte på dig och i realiteten gör det inte dig ett skvatt och inte mig heller så det är skit samma.
Det är vad det är varken mer eller mindre. Men min poäng är att moderatorerna på FB fick sig en törn efter denna incident. Sedan att det aldrig någonsin kommer visa sig vad som hände eller hur ni drog fram mitt ip etc det är en annan grej.
Gammalt groll men visst fan är jag försiktigare efter detta. Nåväl tills Researchgruppen drog ut alla ändå
Hade dock nog varit enklare om ni bara pm:a en fråga om min adress alt tel nummer så kunde vi ordnat det