Citat:
Ja, du tycker det är jättebra och kallar de som försöker hjälpa till för idioter. Låter som en bra idé för att locka nytt folk och behålla medlemmar tycker jag!
Ursprungligen postat av ÅnkelGunnar
Det är inte synd om dig bara för att jag förklarade att man inte slängs ut för att man är en idiot och du gör bara bort dig ännu mer när krampaktigt försöker hålla fast vid hur illa du har behandlats.
Alla som är intresserade kan själv läsa vad jag skrivit i den här tråden, och du har så här långt inte gjort mycket mer än gnälla om ogenomtänkta saker. När du fått förklarat att du har fel så har du gnällt på något annat. Nu när det visat sig att hela grundpremissen för dina klagomål var felaktig så väljer du istället att mest tycka vi har varit elaka.
Jag tycker konstruktiv kritik är jättebra, men eftersom jag tycker din kritik är felaktig så hoppas jag du inser varför jag inte kommer att förändra min syn på samlingstrådar.
Alla som är intresserade kan själv läsa vad jag skrivit i den här tråden, och du har så här långt inte gjort mycket mer än gnälla om ogenomtänkta saker. När du fått förklarat att du har fel så har du gnällt på något annat. Nu när det visat sig att hela grundpremissen för dina klagomål var felaktig så väljer du istället att mest tycka vi har varit elaka.
Jag tycker konstruktiv kritik är jättebra, men eftersom jag tycker din kritik är felaktig så hoppas jag du inser varför jag inte kommer att förändra min syn på samlingstrådar.
Och till dig som jag aldrig kommer ihåg vad du heter, en engelsk flagga eller något som avatar. Jag sa, att kritik från nytänkande ibland kan vara bra. Inte att jag själv är en nybörjare på något vis. Försök att hålla dig till sakliga grunder nästa gång tack!
Att det inte är ett problem har redan motbevisats flertalet gånger av ett antal användare men ni verkar vägra se detta och fortsätter blint på vägen mot undergång. Ungefär som kärringar i småstäder som säger emot allt och alla som föreslår något som faktiskt kunde gynna det som redan är på dekis.