Citat:
Ursprungligen postat av
TorsteniSthlm76
CB är med alla största sannolikhet skyldig till bortfötandet, våldtänkten och mordet på arma Madeleine. Vidrig typ.
LIVSFARLIG hur många fler barn och vuxna kommer han hinna mörda och våldföra sig på innan hans liv är slut?
Han sitter alltså inte i fängelse nu. Var befinner han sig? Åk inte dit med era barn!!!!!!
Citat:
Ursprungligen postat av
TorsteniSthlm76
Det är rätt.
Sätt nu press på CB att erkänna.. Varför tror ni han erkänner att han varit nära Medeldine ifall han inte har något mer att berätta.....
Arrrrg vidriga barnamördare💔😢
Han ska ju faktiskt "erkänna" nu, i en bok..
Fast han ska erkänna sin "oskuld".
Han hoppas på att tjäna sjusiffrigt på den.
Han är så sjukt vidrig.
https://www.expressen.se/nyheter/varlden/misstankt-maddiemordare-avslojar-allt-stora-ilskan/
"Han har berättat för bekanta att han hoppas kunna tjäna ”en sjusiffrig summa” på boken."
"– Brückner är desperat att berätta sin version av historien. Han tror att det kommer att hjälpa honom att skriva om sin oskuld. Han vill att boken ska publiceras på både tyska och engelska. I slutändan ser han det också som ett sätt att hjälpa honom ekonomiskt eftersom han inte har kunnat hitta något arbete sedan han kom ut ur fängelset och lever på bidrag, säger en källa."
Han har även erkänt nu att han befunnit sig i närheten.
Och att polisen
INTE!!! genomsökte hans skåpbil när de stoppade honom
3 ggr i sökandet efter Maddie.
Han säger att han hade bilen full med droger, my ass han hade.
Maddie hade kunnat hittats där och då, I LIV.
https://www.expressen.se/nyheter/varlden/huvudmisstankte-jag-var-140-meter-bort-nar-maddie-forsvann/
"I en intervju med The Mail on Sunday på söndagen hävdar Brückner att han befann sig på stranden, bara omkring 140 meter från semesteranläggningen där familjen McCann bodde.
– Jag var på stranden, inte långt från Maddies hotell, och sålde droger. Jag hade varit i Spanien och smugglat in gräset till Portugal, säger han till tidningen.
Brückner påstår att han stoppades av portugisisk polis vid tre tillfällen när sökandet efter Madeleine hade inletts, men att hans skåpbil aldrig genomsöktes.
– Lyckligtvis hittade de inte drogerna. Min skåpbil var full av dem."
Att han nu erkänner att han var i närheten och nämnder det där med skåpbilen visar på vilken sjuk jävel han är, han vill uppenbarligen skryta (indirekt) att han hade Maddie i bilen.