[quote=Zebrima|85003253]
Citat:
Ursprungligen postat av
why123
Jag tittade på Netflix program om Maddie och det var en sak som förbryllade mig. Journalisterna
frågade om föräldrarna kände Robert Murat och Garry sa bara " det vill jag inte svara på".
Varför kunde han inte svara på en så enkel fråga?[/QUOTE]
Ja du, det är alla dessa enkla frågor som föräldrarna vägrar svara på som gör allt väldigt misstänkt på något sätt.
För mig känns det som att Maddie hade någon slags diagnos som föräldrarna tyckte var olidligt att ha att göra med .
Att de sen skaffade tvillingar gjorde ju inte saken bättre för då försvann ju nästan all möjlighet för henne att komma ifatt ; mogna till ...
Att de sen la ansvaret på att hon skulle finnas där för sina småsyskon ett känsligt barn som henne ( hon grät ju hejdlöst natten innan hon försvann ; när hon vaknade på natten och föräldrarna inte var där . )
Hur kunde de låta en liten tjej på så få år ,behöva typ ta ansvaret där i huset för två småsyskon . Känslan utav ensamhet i det läget är ju inget som ett så litet barn skall behöva vara med om /genomlida.
Först separationsångest (var är mina föräldrar ?) Sen rädslan (hjälp jag är övergiven med mina syskon !) Oron över att de sov djupt ( hon förstod inte varför de inte vaknade ,så det blev ännu större kaos inombords ,typ PTS/ posttraumatisk stress .
Ger inte mycket för föräldrarna ,de är värda ingenting .
Varför kände de inte att de gjort fel kvällen innan och brydde sig kvällen efter om barnen ?
Nää de bara fortsatte att söva ner dem ...
Varför kunde inte varje förälder sitta barnvakt en natt ,istället för att rusa emellan uterestaurangen och boendet som skytteltrafik ?
Antar att de pumpade i henne mera sömnmedel kvällen efter, just för att slippa att hon vaknade och grät ....
Kan mycket väl tänkas att hon fick för mycket sömnmedel och somnade in för evigt .
Bättre de hade åkt utan barnen på sin " sitta-och-parta-varje -kväll-semester" .
Fanns det ingen farmor / mormor som kunde ha haft dem hemma i England medans de åt/drack och hade kul nattetid ?
Bara en fundering ?
" Spekulationer"