Citat:
Ursprungligen postat av Preston
Jag är fortfarande övertygad om att föräldrarna råkade ha ihjäl henne av misstag, överdoserade sömn medlet, Sen har de på nått sätt gjort sig av med kroppen. Det har tiskuterats tidigare hur vida föräldrarna ljuger eller om de är uppriktigt ledsna osv i de intervjuer de har gett, Självklart är de äkta känslor, De mår skit för att deras dotter är död, för att de klantade till det, Så sorgen man ser hos dem är nog riktig. Resten är bara skenmanövrar.
Jag tror att de flesta människor med normalt psyke och samvete skulle bryta ihop inom en inte allför snar framtid efter ett sådant "misstag", inte minst brukar ju GW hävda det.
Att tvärtom ägna de närmsta åren att på heltid söka efter sitt barn i hela Europa tyder på att dom desperat vill ha tillbaka sitt barn - vem skulle inte vilja det - och skulle dom fejka det hela så skulle dom nog klassas som extrema psykopater, och i så fall tror jag det skulle framkomma på annat sätt hur sjuka dom är, genom läkarkollegor, vänner, familj, osv. Är man så urflippad så tror jag det märks i ens omgivning.
Därför tror jag inte alls att dom "råkat" haft ihjäl dottern.