Citat:
Ursprungligen postat av AlfT
Jag tror att de flesta människor med normalt psyke och samvete skulle bryta ihop inom en inte allför snar framtid efter ett sådant "misstag", inte minst brukar ju GW hävda det.
Att tvärtom ägna de närmsta åren att på heltid söka efter sitt barn i hela Europa tyder på att dom desperat vill ha tillbaka sitt barn - vem skulle inte vilja det - och skulle dom fejka det hela så skulle dom nog klassas som extrema psykopater, och i så fall tror jag det skulle framkomma på annat sätt hur sjuka dom är, genom läkarkollegor, vänner, familj, osv. Är man så urflippad så tror jag det märks i ens omgivning.
Därför tror jag inte alls att dom "råkat" haft ihjäl dottern.
Jag har heller aldrig trott det. Sen kan jag ju även tycka att det är rätt vidrigt att sitta på ett anonymt forum o "tro sig vara säker på" att föräldrarna dödat sitt barn....

Skulle det sen visa sig att det vore så så får man väl ta det därifrån? Polisen har ju kollat dem o that´s it so far för mej!
Jag tror att Maddie är död o det tror jag hon varit hela tiden men det finns ju fall där försvunna barn dykt upp efter många år så självklart ska polisen kolla de tips de får! Tänk om...