Hela historien låter så konstig, tror allt har nämts. Men att föräldrarna lämnade barnen, att hon försvann från ett hotelrum. Vore det inte lättare för en kidnappare att ta en "lokal" unge istället för att vänta på att några turister ska lämnar ungarna utan uppsikt? Kan inte komma ihåg att mina föräldrar lämnade mig eller mina syskon på hotelrum osv när vi var på semestrar, inte vid den åldern åtminstonde.
Och de kan juh knappast ha gått runt och knackat dörr i hopp om att någon har lämnat sina barn ensamma.
Är det så att föräldrarna hade skumma affärer och detta var någon slags hämd på föräldrarna låter också föga troligt, det borde de väl ha klämt ur sig vid dethär laget. Dessutom är familjen inte från portugal om jag har förstått det rätt, så en kidnappning vore enklare i hemlandet tycks det.
Jag tror tyvärr att det är föräldrarna som ligger bakom det, ingen aning om motiv - en olycka, kanske drogat dem för att de ska sova som någon föreslog. Lät inte alltför otroligt - detta är en sjuk sjuk värld.
Man kan väl bara hoppas på att de klarar upp fallet, och att hon faktiskt mår bra.