2008-05-06, 11:38
Medlem
Swewow är förövrigt uppe nu och funkar perfekt. Bröjar komma in mycket nya spelare nu. Kolla in på : http://swewow.no-ip.biz
Lätt bästa privatservern.
Citera
2008-05-06, 21:06
Bannlyst
Hej, hur gör jag för att komma igång?

Äger inte wow orginal(cd key).

Ska jag ladda ner en crackad version, eller hur gör jag?

Lirade wow betan, när själva wow inte hade släppts. vad jag kommer ihåg så laddade jag ner det och skrev i en realm och vipps jag kunde lira... Gör man på samma sätt nu eller går det inte att undgå den där jädra betalningen per månad om man vill spela? var laddar jag ner en crackad verison(länka inte, skriva bara sidan)? Är det vanliga wow, eller burning crusade som ni spelar?

Edit; Stavfel...

Edit 2; Jag tror nog att svar finns på mina frågor någonstans i tråden, men orkar liksom inte kolla igenom varje sida i denna tråden(det är så många hehe).

Edit 3; skriv gärna en liten "guide" i några enkla steg hur jag går tillväga. Vore väldigt snällt då jag inte är så clever inom det här, hehe.
Senast redigerad av shibbie 2008-05-06 kl. 21:16.
Citera
2008-05-06, 23:09
Medlem
mrgangster655s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shibbie
Hej, hur gör jag för att komma igång?

Äger inte wow orginal(cd key).

Ska jag ladda ner en crackad version, eller hur gör jag?

Lirade wow betan, när själva wow inte hade släppts. vad jag kommer ihåg så laddade jag ner det och skrev i en realm och vipps jag kunde lira... Gör man på samma sätt nu eller går det inte att undgå den där jädra betalningen per månad om man vill spela? var laddar jag ner en crackad verison(länka inte, skriva bara sidan)? Är det vanliga wow, eller burning crusade som ni spelar?

Edit; Stavfel...

Edit 2; Jag tror nog att svar finns på mina frågor någonstans i tråden, men orkar liksom inte kolla igenom varje sida i denna tråden(det är så många hehe).

Edit 3; skriv gärna en liten "guide" i några enkla steg hur jag går tillväga. Vore väldigt snällt då jag inte är så clever inom det här, hehe.

du laddar ner vanliga wow tbc efter du har instalerat spelet sen startar du spelet och skriver in något användar och lösen som inte finns skriv bara så börjar spelet ladda ner den senaste patchen efter du har instalerat in senaste patchen sen kollar du runt och hittar servers typ som denna sidan

http://www.xtremetop100.com/world-of-warcraft
när du fixat fram en privat server så går du till den mappen du har instalerat spelet och öppnar realism med antecknignar och skriver in set realism servens ip adress sen skapar du en acc på deras sida sen lirrar du ... rekomenderar toxit wow den serven e shit bra
Citera
2008-05-06, 23:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mrgangster655
du laddar ner vanliga wow tbc

Var laddar jag ner det? Finns ju mängder med olika "versioner" på piratebay... Kan någon länka en fungerande/bra?
Citera
2008-05-07, 00:23
Medlem
notNs avatar
lite trött just nu, men på www.wow-europe.com (wows officiella hemsida) så ska man kunna tanka TBC någon stanns.. Eller?
Citera
2008-05-07, 03:40
Medlem
blotarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notN
lite trött just nu, men på www.wow-europe.com (wows officiella hemsida) så ska man kunna tanka TBC någon stanns.. Eller?

Det är bara under Free Trials tror jag. Inte säker dock.
Som en gammal wownörd så borde jag fan prova detta, eller jag vet inte. Känns som om jag återgår till att skjuta heroin eller något om jag börjar spela.
Citera
2008-05-07, 09:14
Bannlyst
Citat:

Står att det är trial version. Med det så menas det att jag endast kan lira den någon månad sen behöver jag köpa det?

Kan någon länka till en torrent(Wow tbc, som är fungerande)?
Citera
2008-05-07, 14:55
Medlem
blotarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PHD
Står att det är trial version. Med det så menas det att jag endast kan lira den någon månad sen behöver jag köpa det?

Kan någon länka till en torrent(Wow tbc, som är fungerande)?

Du får ett konto som funkar en viss tid. Spelet slutar inte funka för att kontot inte funkar.
Citera
2008-05-07, 16:37
Medlem
notNs avatar
innebär det att han kan använda ett annat konto till klienten han laddar ner då alltså? eller spärras den sen typ?
Citera
2008-05-07, 17:39
Medlem
utalkers avatar
www.wowscape.net det är nog den största/bästa privatservern som finns. Dom har 5 realms med 4000-5000 spelar på två av dem.
Citera
2008-05-07, 19:46
Medlem
blotarns avatar
Citat:
innebär det att han kan använda ett annat konto till klienten han laddar ner då alltså? eller spärras den sen typ?

Ja, han kan använda ett annat konto efteråt. Det är meningen med trials att man ska bli sugen att spela, så man kan direkt uppgradera sitt konto från trial till ett riktigt och börja spela direkt.
Citera
2008-05-07, 22:05
Bannlyst
FÖrsöker att ladda ner trial versionen, men har den fastnat?

Ser ut såhär; http://img404.imageshack.us/img404/5476/seeegrt5.jpg
Den har stått så i flera timmar. Eller laddar den helt enkelt ner hela bara tat man inte ser statusen något vidare?Den har alltså stått på less than 1 minut i flera timmar.

Edit; hur funkar det om jag lånar polarens skivor att installera med?
Senast redigerad av PHD 2008-05-07 kl. 22:09.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in