2007-05-17, 17:26
Medlem
glupsks avatar
Hej alla!

Det jag tycker är synd är att det inte finns någon mer etablerad privat server som ligger i sverige. Skulle bara sweWoW få bättre server burk hade den servern vart klockren. 5x rates är det optimala eftersom man vill ju spela spelet upp till lvl 70 också. Men jag kastar bestämmt in handuken tills dess att jag hittat en server där det är mindre lagg, eller att dom på sweWoW upppgraderar burken.

Så är det någon som vill vara GM på sweWoW flashback servern säg bara till.
Citera
2007-05-17, 17:55
Medlem
Big Bosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glupsk
Hej alla!

Det jag tycker är synd är att det inte finns någon mer etablerad privat server som ligger i sverige. Skulle bara sweWoW få bättre server burk hade den servern vart klockren. 5x rates är det optimala eftersom man vill ju spela spelet upp till lvl 70 också. Men jag kastar bestämmt in handuken tills dess att jag hittat en server där det är mindre lagg, eller att dom på sweWoW upppgraderar burken.

Så är det någon som vill vara GM på sweWoW flashback servern säg bara till.

Givf ; ).
Citera
2007-05-17, 21:07
Medlem
..kommer och kryper

Inte lika kul själv faktiskt hehe..vi måste hitta en server med samma rates som SweWoW men stabilare!

Testade en "funserver" nyss.. kunde köpa Tier 0,5 som level 1 och 70x exp hehe :/
Citera
2007-05-17, 21:35
Medlem
Marssons avatar
Testar nu wowfusion, lite höga rates och lite hög ms
Citera
2007-05-17, 22:45
Medlem
Forums_hornys avatar
Hejsan! Spelar WoW annars på vanlig server.

Men jag kommer hoppa in ikväll och testa. Gubben kommer heta "Maramalo"
Citera
2007-05-17, 23:13
Medlem
Marssons avatar
Sådär nu har jag hittat en riktigt fin server att Spela på.

http://wowgameserver.ath.cx/BC/index.php

Mycket folk och inte direkt mycket lagg, har inte haft några problem alls. Väldigt hjälpsamma GM's och en guild med över 200 pers i både Allianse och Horde. Testa vetja.

Heter Arne här
Citera
2007-05-17, 23:25
Medlem
breeds avatar
www.wowstatus.net
Där finns en massa privat servers..
Citera
2007-05-17, 23:47
Medlem
Nippes avatar
Tackar för tipset, har länge letat efter ett mmorpg sen man slutat med tibia och tröttnat på allt vad tibia/opentibia heter.

Laddat wow nu i ett par timmar och e på väg in så småningom.

Trevlig helg.
/Nippe
Citera
2007-05-18, 00:21
Medlem
KillLovelyPonys avatar
Jag får ner det under natten, sen ska jag för första gången testa detta spel som så många snackar om hela tiden.
Citera
2007-05-18, 08:34
Medlem
Flakons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marsson
Sådär nu har jag hittat en riktigt fin server att Spela på.

http://wowgameserver.ath.cx/BC/index.php

Mycket folk och inte direkt mycket lagg, har inte haft några problem alls. Väldigt hjälpsamma GM's och en guild med över 200 pers i både Allianse och Horde. Testa vetja.

Heter Arne här

Den där servern var iaf inget för mej. Gick in, såg någon konstig figur som man fick cpbra equipment av gratis på level 1, dödade en boar och fick 1000 exp, loggade ur. Nej, jag vill inte lira på en oseriös funserver.

Är det bara jag som inte kommer förbi "Retrieving Character List" när jag ska logga in på SweWoW-servern?
Citera
2007-05-18, 09:16
Medlem
Jag testade som hastigast en annan svensk server igårkväll

Frozen][10Mbit+

http://frozen10mbit.no-ip.com/

Lagget verkade inte vara så farligt och blev inte dissconnected på den tiden jag spelade.

Kan någon mer testa denna?
Citera
2007-05-18, 12:26
Medlem
KillLovelyPonys avatar
Om ca 40 minuter är mitt WoW uppdaterat till senaste genom blizzards egna downloader/updater.

Sen skriver jag bara in "set realmlist swewow.no-ip.biz" i realmlist.wtf och skapar ett konto på hemsidan och joinar spelet?...
låter för enkelt egentligen, men nu ska vi prova på. Tar ner TBC också men det blir om någon timme istället.

Spelar ni fortfarande eller har ni lagt ner?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in