Hej alla och snälla läs hela.
Jag och en kompis startade en server för nån vecka sen och vi har fixat det mesta.
Jag sj är 19 och han är 23, vi är väldigt mogna förövrigt.
Hunter pets, warlock pets, druid shapeshift, warrior stances... och så vidare, allting funkar, vi har speciella class trainers som lär ut alla spells du kan lära, dock måste du specca för att få vissa spells, t.ex. mortal strike. Så det är som vanliga wow.
Vi behöver nu members för att göra servern stor.
Vi båda har erfarenhet av att vara GMs och vi har båda sjukt mycket kreativitet.
Jag håller på att göra en custom instance där det kommer att droppas T7, och jag kan lova er att det inte är overpowred utan det är noga gjort, iallfall så har vi även annan loot som kommer droppas, vissa saker som är sämre än t6 och vice versa, vi anser att det är roligare med varioation på items och att nya item kan liva upp spelet lite.
Vi har även events nästan dagligen mest för skoj skull, både pve / pvp där man vinner t.ex en bra ring, vi kmr även att anordna stora pvp events med speciella item-reward eller spell rewards senare när vi har fler members, men jag vill inte avslöja för mycket =)
För er som vet lite mer om privata servrar är de Ascent till
WoW verision 2.3.3.
Skapa ett account:
Öppna internet. Gå in på sidan:
http://jahnke.mine.nu
skapa ett account och lösenord, sen logga in på servern (se nedan) om du inte kan connecta så vänta 5 min.
Hur man connectar:
Som jag sa måste man ha 2.3.0 Wow. sen ändrar man sin realmlist i wow mappen till: set realmlist jahnke.mine.nu
Lite info om servern: Funserver, XP: 40x, alltså INTE 70 instant, men de går snabbt ändå! Items droppar mkt mer, typ lika mkt som andra priv servrar. Den är uppe 24/7 och GMs är väldigt aktiva.
(För er som kan skripta: vi letar efter någon som kan skripta bossarna så de blir mer verklighetstrogna, bara skicka ett PM här på flashback lr gå in på servern o fråga)
Det gör en stor skillnad om du kommer in och spelar eftersom det bidrar till att fler vill spela och vi hoppas att ni trivs så ni säger till fler och på det sättet vill vi få servern att bli stor! Så snälla hjälp oss med det.
Tack på förhand och välkommen! Vi uppskattar all kritik. Mvh Undertecknad.
PS. Om du trivs glöm inte ta me dina vänner DS.