2008-05-07, 22:46
Medlem
mrgangster655s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PHD
FÖrsöker att ladda ner trial versionen, men har den fastnat?

Ser ut såhär; http://img404.imageshack.us/img404/5476/seeegrt5.jpg
Den har stått så i flera timmar. Eller laddar den helt enkelt ner hela bara tat man inte ser statusen något vidare?Den har alltså stått på less than 1 minut i flera timmar.

Edit; hur funkar det om jag lånar polarens skivor att installera med?
de går shit bra att låna polarens skivor
Citera
2008-05-08, 09:51
Medlem
notNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utalker
www.wowscape.net det är nog den största/bästa privatservern som finns. Dom har 5 realms med 4000-5000 spelar på två av dem.

såg att dom uppdaterat till 2.4 nu, trevlans
Citera
2008-05-11, 17:11
Medlem
Forgs avatar
Jag är lätt på detta.

Det är mycket enklare än vad ni tror!

1. Ladda ner spelet från WoWs hemsida http://wow-europe.com genom att skapa ett "trial" konto. (Det spelar ingen roll med CS keys eftersom de används bara för att aktivera konton)

2. Installera spelen och uppdatera till patch 2.4.x (eller den patch de använder) genom att skriva vilken login som helst i wow eller tanka från http://fz.se.

3. Gå in i wows directory(mapp) där det finns en fil som heter realmlist.wtf, redigera den i anteckningar till den ipn som står på diverse hemsida.

4. Skapa ett konto på deras hemsida.

5. Logga in med konto och börja spela.
Citera
2008-05-11, 17:57
Medlem
Farbror Fazers avatar
sweWoW privat servern är säkert jätte trevlig, men om ni vill kan ni ju kika in på www.worldofchris.org som är en sjukt bra priv server. Allt funkar (nåja kanske inte ALLT) bra stats, stor community, custom raids osv.

om ni tittar förbi kan nu ju lägga ett brev till Magegnome (A)
Citera
2008-05-22, 11:07
Medlem
Men om ni är sugna på pre-tbc privatserver så finns nu www.trollserv.com .

Hostad i stockholm med 100/100 lina (är dock osäker, kan vara upp till 100/100?, en polare som håller i skiten :P)
Citera
2008-05-22, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av follysk

Hostad i stockholm med 100/100 lina (är dock osäker, kan vara upp till 100/100?, en polare som håller i skiten :P)
5 spelare online, känns inte speciellt lockande
Citera
2008-05-25, 15:16
Medlem
Sträckt_Ugglas avatar
Så var man reggad på SweWOW då...

Kör folk Horde eller Ally?
Citera
2008-06-02, 23:42
Medlem
Yxzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av follysk

Söker något liknande, Priv PreTBC server med rätt dugligt med folk, och seriösa raidare! Kanske dra ihop en 40-50 pers härifrån FB som kan raida 2-3 dagar i veckan?

Snabb server också.

nån som har något tips?
Citera
2008-06-05, 22:05
Medlem
Jag räknade ett tag sen ihop alla pengar jag lagt ut på WoW genom åren, och kom fram till att det rörde sig om cirka 2600 kr.

Jag har ändå inte spelat spelet intensivt, utan kanske några timmar i veckan, och har aldrig ens dingat 60. Har återkommit till spelet mest för att jag saknat att springa runt i Stormwind.
Så nu får det vara slut med betalandet, tänker inte lägga ett öre mer på WoW, och är därför nyfiken på privata servrar.

Jag har hört att WoWSCAPE är bäst, men när jag går in på officiella hemsidan står det något om en hacker (CLANDESTINE) som har kommit åt användares datorer genom servern och orsakat problem. Någon som vet mer om detta? Är det en sådan säkerhetsrisk att lira på privata servrar?

Och hur är uptime på dom här servrarna? Gör inget om dom är nere av eller till, men skulle ju vara trevligt om det är hyffsat regelbundet och länge dom är uppe.
Senast redigerad av Ruff dem fools 2008-06-05 kl. 22:08.
Citera
2008-06-06, 00:27
Medlem
notNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruff dem fools
Jag räknade ett tag sen ihop alla pengar jag lagt ut på WoW genom åren, och kom fram till att det rörde sig om cirka 2600 kr.

Jag har ändå inte spelat spelet intensivt, utan kanske några timmar i veckan, och har aldrig ens dingat 60. Har återkommit till spelet mest för att jag saknat att springa runt i Stormwind.
Så nu får det vara slut med betalandet, tänker inte lägga ett öre mer på WoW, och är därför nyfiken på privata servrar.

Jag har hört att WoWSCAPE är bäst, men när jag går in på officiella hemsidan står det något om en hacker (CLANDESTINE) som har kommit åt användares datorer genom servern och orsakat problem. Någon som vet mer om detta? Är det en sådan säkerhetsrisk att lira på privata servrar?

Och hur är uptime på dom här servrarna? Gör inget om dom är nere av eller till, men skulle ju vara trevligt om det är hyffsat regelbundet och länge dom är uppe.

Själv kom jag upp i 5tusen när jag ränkade..
Citera
2008-06-06, 03:08
Medlem
fizzles avatar
Jag funderar på att tanka ned WoW och lira privat, men det känns o-organiserat ut i tråden för att folk tipsar om nya servrar hit och dit.

Jag vill disciplin i spelandet.
Bestämd server, faction, alla i samma guild, aktivitet vissa dagar eller tider (inte så hårt som ex. raidtider i real-WoW, men endån att folk är inne samtidigt..vad är annars meningen?).
Ventrilo-snackande är f.ö skitkul och gör alla gott.

Så, om det är något liknande stort som cirkulerar så vänligen PM:a så blir jag tidigast uppdaterad.
Citera
2008-06-06, 12:41
Medlem
Jedics avatar
Några nyheter om någon pre-bc server som folk kanske skulle vilja spela på?
Annars dra gärna ett PM om ni hittar någon server ni tänkt lira på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in