2017-03-05, 20:24
Medlem
Fördelen med Elysium över Kronos är Shenna. Riktigt snygg är hon.
Citera
2017-03-05, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArabiskaPrinsen
Fördelen med Elysium över Kronos är Shenna. Riktigt snygg är hon.

Jaha visste inte ens att de va en tjej :P har dock läst att ett av kraven som dom som DDosar Elysium är att hon ska bort, ingen anning om de är sant.

En annan fördel med Zeth'kur istället för kronos är som jag märkte på låg lvling iallfall att dropp raten på Kronos var sjuk, flera quest på kronor hade så fruktansvärt dålig droprate att det tog skit lång tid att göra questet, sen på Zeth så gick 10x snabbare att få skiten. Vet inte vilken dropprate som är den mest realistiska med hur riktiga wow var förut men som de va på kronos kan de inte ha varit, har inga minnen av när jag lira vanilla att de var så. Så ska ni börja på en priv server, välj inte kronos, träffa nästan ingen ute i världen första 15 lvlarna, de fanns en del buggar, och droppraten på quest items är nog fucked.
Citera
2017-03-07, 15:34
Medlem
Någon som vet lite bra addons till TBC? kör nu på Hellground och är skoj som fan men alla addons jag testat är buggade, eller annat problem. Söker helst Action Bars som typ centrerar allting, kör som mage.
Citera
2017-03-07, 23:05
Medlem
Topppis avatar
Började lira nu, gjorde en gubbe på Elysium (horde, mage). Släng gärna ett PM om någon vill questa/surra lita vore kul!
Citera
2017-03-09, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Topppi
Började lira nu, gjorde en gubbe på Elysium (horde, mage). Släng gärna ett PM om någon vill questa/surra lita vore kul!

Varför kör du inte TBC på hellground istället? Du plus fler borde lämna Vanilla och gå dit. Stå inte och trampa i Vanilla när TBC kommit med ny fresh server
Citera
2017-03-11, 19:49
Medlem
Jag kan inte logga in på Elysium för tillfället. Kommer fram till connected sen efter ett tag blir jag disconnectad. Kollade deras realmstatus. Står att servrarna fortfarande är uppe. Är det någon mer här som har samma problem?
Citera
2017-03-11, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gunzzo08
Varför kör du inte TBC på hellground istället? Du plus fler borde lämna Vanilla och gå dit. Stå inte och trampa i Vanilla när TBC kommit med ny fresh server
Jotack, jag spelar där istället för vanilla för tillfället. Herregud så värdelöst scriptat. Jag antar att de jobbat mer på outland än de första 40 levlarna, annars är det ett regelrätt slöseri med tid att fortsätta.
Citera
2017-03-17, 13:00
Medlem
HighwayDelights avatar
Finns det någon bra privatserver uppe som är kompatibla med Legion, och som gärna har instant 110 och en s.k "mall"?

Laddade hem någon privatserver inatt, men den var helt värdelös, tar hundra år och levla,
och det går inte att göra questen ordentligt, "MonsterWoW" eller liknande hette den tror jag.
Citera
2017-03-21, 01:44
Medlem
Sjukt störande att wow-hellground TBC 2.4.3 http://forum.wow-hellground.com/ just nu ligger nere, av olika anledningar. Varit uppe till och från i ca 1 veckas tid nu. DDos attacker bland annat, igår fick de backa bandet 6 timmar, surt när man då han bli lvl 40 och var tvungen börja om allt. TBC är så mycket bättre än vanilla allt från autoloot till att kunna hitta mineral veins lättare, är ju ett helvete i vanilla springa runt leta och knappt hitta något. Vanilla är bra men många barnsjukdomar som är jävligt störande. Ser bara fördelar med TBC som är exakt som vanilla (nästa dåra ) fast med Outlands. Mount på lvl 30 bara en sån sak är nu sova, det var allt från mig, tack hej.
Citera
2017-03-21, 15:30
Medlem
Borde man börja spela Kronos (1&2) eller Elysium Project? Hur stor är populationen på respektive, och vilken tidszon är dess invånare anpassade efter/i vilken världsdel är servrarna på?
Citera
2017-03-24, 13:33
Medlem
Någon som kan hjälpa mig med addons? Kör vanilla på Zethkur, vilken hemsida ska man vända till till för att hitta addons? Kör rogue atm så om ni har några tips på användabara addons?
Citera
2017-03-30, 14:58
Medlem
Hellfire TBC - L4G -

Citat:
Fresh Server Launch!
Hellfire will relaunch!

We are happy to announce that the fresh realm will launch on 31.03.2017! (March 31)

* T4 and T5 will be available on release
* The new Server will launch as 1 - 70, with 3x exp for 1-60 and 1.5x exp for 60 - 70
* We will keep the current server running with its instant 70 feature

Är hyfsat taggad, får hoppas servern inte havererar denna gång, population cap på 2000 förhoppningsvis ökar de detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in