Någon som ska spela på Hellground nu när de släpper servern på nytt? Den har 8 år på nacken så man tycker ju den ska vara bra men aldrig spelat där. Någon med erfarenheter får gärna dela med sig!
Om den funnits 8 år vad är nytt då? du menar att de var vanilla innan fram tills nu med TBC ? vad finns det för servrar då? PVE eller PVP? någon med mer info?
Någon som ska spela på Hellground nu när de släpper servern på nytt? Den har 8 år på nacken så man tycker ju den ska vara bra men aldrig spelat där. Någon med erfarenheter får gärna dela med sig!
Lär prova några timmar. Har dock inte hört något gott om servern alls.
Om den funnits 8 år vad är nytt då? du menar att de var vanilla innan fram tills nu med TBC ? vad finns det för servrar då? PVE eller PVP? någon med mer info?
De släpper servern på nytt. Den har tidigare varit live i 8 år som en tbc server, pvp. 2x lvling resten 1x rate
Har startat upp en UD mage på PVE servern, lvl 6 just nu. Tog Alchemy + Herbalism som mina profession. Är dessa två de bästa att ha för att kunna få ihop pengar till mount? behöver minst 100 guld till lvl 40. Kan man göra bra med pengar med Alchemy + Herbalism ?
Tjena, jag har så fruktansvärt dålig koll på privatservrar, men jag gjorde ett konto på Kronos vanila. Stod att det skulle vara cirka 6.5k spelare online när jag började för någon dag sedan. Ni som spelar just nu vart spelar ni? Hur många aktiva spelare under dagarna?
Tjena, jag har så fruktansvärt dålig koll på privatservrar, men jag gjorde ett konto på Kronos vanila. Stod att det skulle vara cirka 6.5k spelare online när jag började för någon dag sedan. Ni som spelar just nu vart spelar ni? Hur många aktiva spelare under dagarna?
kronos är sk*t. gå med elysium pvp istället. beroende på när du kan spela är det mellan 9-11k online. Riktigt bra scriptat och nya releaser kommer snart. Som Kazzak & azuregos. Servern släpptes i januari så den är väldigt fräsh
kronos är sk*t. gå med elysium pvp istället. beroende på när du kan spela är det mellan 9-11k online. Riktigt bra scriptat och nya releaser kommer snart. Som Kazzak & azuregos. Servern släpptes i januari så den är väldigt fräsh
Fan va ledsen jag blir när du säger sådär, är lvl 15 om det var ju till och med drygt :P. Men känns som det är för lite spelare på Kronos + att det verkar saknas skit mycket basic grejer. Jag byter not till Elysium och ger det ett försök också.
Har startat upp en UD mage på PVE servern, lvl 6 just nu. Tog Alchemy + Herbalism som mina profession. Är dessa två de bästa att ha för att kunna få ihop pengar till mount? behöver minst 100 guld till lvl 40. Kan man göra bra med pengar med Alchemy + Herbalism ?
Nej. Herb kan göra riktigt bra pengar och så även alch om man har dom sista mest spännande recepten, men skiten man plockar/gör och säljer fram till lvl 40 är inget av värde.
Nej. Herb kan göra riktigt bra pengar och så även alch om man har dom sista mest spännande recepten, men skiten man plockar/gör och säljer fram till lvl 40 är inget av värde.
Ed: helt ärligt så gör du mer pengar på att fiska oily blackmouth till lvlande alchemister.
Någon som ska testa wow-hellground idag? ingen som redan kör där, vad tror ni om detta? fresh TBC server btw ja blir hela tiden disconnected när jag ska logga in
Senast redigerad av gunzzo08 2017-03-05 kl. 12:56.
Jag testade Elysium där vart jag också DC hela tiden, men om serven lyckas lösa problem med DDos så kommer den nog blir riktigt bra, mycket spelare online, va faktiskt lite drygt att lvla med alla randoms som var på samma quest.
Men tack vare alla DC så gick jag vidare och gjorde en karaktär på Zeth'Kur, det är typ hälften av spelare där vilket inte gör något då det är aktivt sökande för folk till olika instancer. Har inte haft några problem med DC där heller än, men jag tror det kommer hända där också imellan åt, men som det ser ut nu är jag väldigt nöjd.