Någon här som lirar på wow awakening? Tycker deras koncept verkar riktigt nice utan klasser. Funderar på om jag ska köpa beta-nyckel men är inte säker och tänkte höra ifall någon här har något att tycka till om
Kan tipsa om att Hellfire TBC kör instant 70-event nu under helgen. Servern har sedan den något knackiga starten förbättrats rejält. Nuvarande innehåll är bra scriptat. För tillfället är T4 och T5 öppet.
Någon här som lirar på wow awakening? Tycker deras koncept verkar riktigt nice utan klasser. Funderar på om jag ska köpa beta-nyckel men är inte säker och tänkte höra ifall någon här har något att tycka till om
Jag var också intresserad av servern ända tills jag såg deras hardcore funktion. När du dör så tappar du alltid en viss % av ditt gear. Jag som alltid spelar själv kommer aldrig kunna progressa där. Så jag får vänta tills Nostalrius 2.0 kommer ut.
Jag var också intresserad av servern ända tills jag såg deras hardcore funktion. När du dör så tappar du alltid en viss % av ditt gear. Jag som alltid spelar själv kommer aldrig kunna progressa där. Så jag får vänta tills Nostalrius 2.0 kommer ut.
Det är sant, men om man är några polare som spelar ihop så borde det inte vara ett större problem. Tycker dock att man ska kunna göra så att man kan välja ifall man vill vara i pvp-läge
Kommer spawna lite bossar för att folk ska spridas ut mer än vid förra testet.
For this stress test, we're having an event. We have spawned multiple 'boss mobs' in various places around the world! It is our hope you will band together to defeat each foe. The reason we are doing this is so you will all spread out through the zones, in order to reduce the amount of lag. Good luck to you all!
Edwin VanCleef in the Gurubashi Arena
Cookie on the road just before Darkshire
Really scary deer in Westfall
Spooky scary skeleton north of Crossroads
Kresh the big ol' turtle on the Auberdine docks
Singe the not-so-baby whelp on the bridge of Silverpine Forest's lake
Licillin in the road's fork of Nightsong in Ashenvale
And the most difficult of them all...
The Hammerhead Shark of Loch Modan!
You will be able to distinguish all of these NPCs as they are larger than normal to signify their badassery!
Oh, and some of them breathe fire.
Senast redigerad av BlondinBalle 2016-11-27 kl. 17:35.