2017-01-14, 17:35
Medlem
Flugmannens avatar
Är det jag eller är Nos servrarna dåligt scriptade?...
Citera
2017-01-14, 18:21
Medlem
Flugmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skychi
Vad rekommenderar ni att man kör? Vilka är starka "classer" i lvl 60 PvP?

Rogue är riktigt stark i vanilla i 1v1.
Citera
2017-01-14, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skychi
Vad rekommenderar ni att man kör? Vilka är starka "classer" i lvl 60 PvP?

Warlock eller Mage.
Citera
2017-01-14, 19:23
Medlem
glorups avatar
ungeför 5k kö på Elysium 18:40isch en lördag kväll. hur ser det ut på Zeth'kur ? en fråga bara
Citera
2017-01-14, 19:44
Medlem
BlondinBalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glorup
ungeför 5k kö på Elysium 18:40isch en lördag kväll. hur ser det ut på Zeth'kur ? en fråga bara

Ingen kö, 5900 online.

Tror det är bäst att välja nya servern om man gör en ny gubbe nu eller inte tycker man hann så långt på Elysium. Skulle populationen gå ner på Zeth så kommer servern slås ihop med Elysium, båda har samma timeline och Elysium Project har visat att man klarar det med sammanslagning av Nostalrius och Elysium.
Citera
2017-01-14, 20:04
Medlem
glorups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlondinBalle
Ingen kö, 5900 online.

Tror det är bäst att välja nya servern om man gör en ny gubbe nu eller inte tycker man hann så långt på Elysium. Skulle populationen gå ner på Zeth så kommer servern slås ihop med Elysium, båda har samma timeline och Elysium Project har visat att man klarar det med sammanslagning av Nostalrius och Elysium.

det låter lockande faktiskt. några fråge tecken bara.

Om servrarna går ihop, hur ser processen ut då ? jag tänker på alla karaktärer, guld, items, reputation..ja du fattar.

Jag har funderingar på att donera en slant till elysium. Hur mycket pengar behöver behöver dem få in för att öka max antalet spelare ?
Citera
2017-01-14, 20:06
Medlem
glorups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlondinBalle
Ingen kö, 5900 online.

om jag bara kommit till level 17 är det värt att börja om då ? för mig är det mycket jobb jag lagt ner men om det inte är någon kö på zeth kanske jag överväger.
Citera
2017-01-15, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glorup
om jag bara kommit till level 17 är det värt att börja om då ? för mig är det mycket jobb jag lagt ner men om det inte är någon kö på zeth kanske jag överväger.

Svårt det där men jag hade hoppat över. Riktigt skönt att kunna spela när man känner för det.
Citera
2017-01-15, 13:45
Medlem
Vilken är alltså den nyöppnade PVP servern?
Elysium PVP har jag sett här och var men dem har olika namn på deras servrar...
Citera
2017-01-15, 19:08
Avstängd
Halloween2s avatar
Folk som loggar in nu efter 7 verkar ha fått sin gear försvunnen. Jag som tänkte logga ut för att fixa käk och så men skulle fan inte orka questa utan någon gear eller guld alls..
Citera
2017-01-15, 19:51
Medlem
Fûrims avatar
Nån som vet vad som händer med servern ikväll? Spelar på PvE servern, eller Darrowshire som den heter numera. Kunde logga in och fastnade på logging in to game server hela tiden, sen ett tu tre hette det att mina kontouppgifter ej stämde. Blev lite svettig i pälsen, någon som är online?

Edit:
Elysium Project ‏@elysium_dev 5 minför 5 minuter sedan

We're aware of issues facing all servers at the moment. Working to get them up, no ETA yet. Will update in 30.
Senast redigerad av Fûrim 2017-01-15 kl. 19:53.
Citera
2017-01-16, 08:16
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Vilket liv det är på youtube om att Nostalrius har svikit sina ideal etc etc.

Orkar inte sätta mig in, vad har hänt? Har det redan ballat ur?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in