2017-01-08, 18:47
Medlem
SilverCityPsykopats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glorup
Hur lyckades du komma in direkt ? det sägs att kön var på 15k innan jag blev dcad. Kommer inte in

Verkar som att det finns en "grace period" på 3 minuter när man DCar och kommer då in direkt om man kommer förbi Authentication-skiten.
Citera
2017-01-08, 19:28
Bannlyst
Kul, stod i kö i 5 timmar, kommer in och får spela i ca 30 minuter innan jag får en disconnect och när jag försöker logga in igen är det 15k i kö, alltså typ 7-8 timmar kö. Får vänta med att spela i någon vecka, kommer man hem runt 17 efter jobbet varje dag kan man bara kyssa detta adjö i några veckor framöver iaf.
Citera
2017-01-08, 19:34
Medlem
BlondinBalles avatar
Blir ni disconnected var snabba med att ansluta igen, som en föregående talare skrev så kommer ni in direkt och går förbi kön om ni ansluter inom 3 min.
Märker ni att allt hänger sig i spelet vänta, inte på att få upp "Disconnected", gör en ALT-F4 så hinner ni komma in inom 3 min.
Citera
2017-01-08, 19:54
Medlem
Nemjungs avatar
Otroligt snabb kö måste jag säga. Jag hamna i 15k kö men nu är jag nere på 930, kanske suttit i kö 1.30h ca väntas kunna komma in om 15min kanske , så inte superfarligt..
Citera
2017-01-08, 19:55
Medlem
glorups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlondinBalle
Blir ni disconnected var snabba med att ansluta igen, som en föregående talare skrev så kommer ni in direkt och går förbi kön om ni ansluter inom 3 min.
Märker ni att allt hänger sig i spelet vänta, inte på att få upp "Disconnected", gör en ALT-F4 så hinner ni komma in inom 3 min.

jag säger inte att du har rätt men jag säger inte att du har fel heller. Kan du på något sätt bevisa att det är så, källa ? video ? forum ? statement ? vore guldvärt ifall det stämmer

ursäkta mitt ifrågasättande
Citera
2017-01-08, 20:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BlondinBalle

Fast det stämmer inte. Jag loggade in igen 3 sekunder efter disconnect och det fungerade inte. Fick logga in 5 gånger till, allt detta inom loppet av 20 sekunder, och jag hamnade i kön.
Citera
2017-01-08, 20:13
Medlem
Obscuritys avatar
Nu blev jag DC efter att ha varit inloggad sedan 06:00 och kommer inte förbi authenticating... Någon annan?
Citera
2017-01-08, 22:18
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemjung
vill du lvla effektivt med din priest gäller bara shadow, att gå holy är långt långt långt ifrån lika bra å effektivt, men visst allting funkar

Förstod inte varför någon i tråden skrev holy, tittade igenom det trädet 7 gånger och kan inte komma på varför det nämns för lvling lol.

Payade ett g för respecc och la 5/5 på wands, missar mind flay men tycker det är större skillnad nu.
Citera
2017-01-08, 22:53
Medlem
Nemjungs avatar
nån annan som får insta DC bara på login ??
Citera
2017-01-08, 22:58
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemjung
nån annan som får insta DC bara på login ??

Nopp, testade bara för att se. Folk som inte orkar vänta i kö på den nya servern som kör på den ''gamla'' pve nu eller? Med tanke på att det är en liten kö för den servern vilket det inte var innan gårdagen.
Citera
2017-01-08, 23:12
Medlem
Loggade in ställde mig i kö, hade plats 600 tog en dusch fixade lite kvällsmat var sen tvungen relogga och nu bara DC hela tiden när man ska komma in. Inte på fresh server utan PVE. Jävla skit
Citera
2017-01-08, 23:16
Medlem
glorups avatar
Det blir kanske lite OT nu men hur ser ni på server situationen ?

Staff meddelade på twitter att en till server är ett alternativ för att avbelasta den långa queue kön. Besked kommer tidigast nästa vecka.

Personligen är jag splittrad i frågan. det är ju inge roligt att vara en av dem 20k som måste vänta i värsta fall 6-7 timmar för att spela world of warcraft. samtidigt som jag vill ha communityn på samma plats måste man ju också ta hänsyn till dem som queuear. det finns ett stort kapital när det väl är 15-20k som väntar i kön. Frågan är bara Hur länge till kommer det att vara så och ska man vänta ut stormen eller hybrisen om man så vill..eller ska man slå till och öppna en till nya server ? jag är inte insatt i den här inre välden vi befinner oss i just nu att göra servrar, animera, klippa & klistra utan jag ser till spelet bara. Det finns ju en risk i allt man göra och ett mynt har ju två sidor.

vad jag förstått har nostalrius servrarna gått bak (?) efter releasen. Om man öppnar en till ny fresh server kommer det då vara döden för någon utav dem ?

Det är inte säkert jag kommer få något svar, jag var tvungen att skriva av mig när jag fick reda på att de övervägde att öppna ytterligare en ny server, för kommentarerna liksom jag var splittrade i om man skulle dela eller behålla elysium fresh communityn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in