Citat:
Ursprungligen postat av
begsjp
Haha, ska man lira på fresh servern får man se till att lira 12h+ direkt innan man tar ett break så man håller sig någon zon över alla nya spelare. Annars lär man inte kunna questa överhuvudtaget de första dagarna/veckorna.
Citat:
Ursprungligen postat av
bozzot
Det är alltid problem med en ny server och går aldrig helt problemfritt. Sen måste du grinda förbi alla eftersom det är omöjligt att göra quest då alla mobs är tagna i startarean, vilket är jobbigt. Detta måste man hålla igång tills man blir ganska hög level. Dvs ingen rolig upplevelse. Jag tror det räcker med några dagar högst en vecka för att kunna börja levla utan att det flödar över och man slipper stressen.
De var ju hemskt när man provade nost i helgen

lagg och mycket folk men de är väl oundvikligt men kommer nog bli värre vid fresh start. Just nu kör jag på kronos2 med hunter snart lvl 28 och tycker de är otroligt skoj. Har bra proff och skill samt okej gear, vill nog fortsätta på kronos2 och min hunter men tråkigt att spela själv

om nu hela kronos2 går till fresh? Någon här som också kör kronos2 och har tankar på att stanna och fortsätta? Btw spelar alliance