Trots att manteln och hjälmen sitter åt helvetet på dem, så diggar jag troll som tusan.
Hunter är givet en av de roligare klasserna. Spelade Resto Druid senast och Healing Wave down-rank Healing spam var väl inte det mest utvecklande
Uppdatering! Efter noggrannare funderingar och spekulationer har jag bestämt mig för att också spela hunter. Egentligen vill jag testa någonting nytt, men hunter var den klass jag hade roligast med i Vanilla så det får bli så. Nu måste jag bestämma mig om det blir dwarf eller night elf.
Shaman blir det för mig på nya servern Aldrig spelat Horde förr så det blir spännande. Hoppas på att kunna satsa på Enhancement, healing pallar jag inte om jag inte är druid och casters är så djävla tråkiga
Uppdatering! Efter noggrannare funderingar och spekulationer har jag bestämt mig för att också spela hunter. Egentligen vill jag testa någonting nytt, men hunter var den klass jag hade roligast med i Vanilla så det får bli så. Nu måste jag bestämma mig om det blir dwarf eller night elf.
Det viktigaste när man väljer ras är att skita i vad som är "bäst". Välj det du tycker är coolast/snyggast så löser det sig alltid.
Shaman blir det för mig på nya servern Aldrig spelat Horde förr så det blir spännande. Hoppas på att kunna satsa på Enhancement, healing pallar jag inte om jag inte är druid och casters är så djävla tråkiga
Det enda jag tänker på som Enhancement är att satsa på "Nightfall", 2h axe, och boosta Raid damage. Googla upp yxan om du inte vet hur den ser ut
Det enda jag tänker på som Enhancement är att satsa på "Nightfall", 2h axe, och boosta Raid damage. Googla upp yxan om du inte vet hur den ser ut
Japp, på Nostalrius hade vi alltid en Paladin med denna yxa med oss i raiden... Har jag tur kör någon offtank på den istället så att jag kan ta roligare vapen :P
Har dock redan börjat komma på andra tankar... stor del av en enhancement shamans framgång är väl windfury procs och om den inte proccar så... kanske satsar på en hunter istället... asch! Kommer luta mig fram och tillbaka tills man står där vid character creation screenen Brukar alltid behöva tänka på vad som är kul i TBC också (förutsatt att en server faktiskt tar sig så långt) och då brukar ännu fler problem uppkomma
Japp, på Nostalrius hade vi alltid en Paladin med denna yxa med oss i raiden... Har jag tur kör någon offtank på den istället så att jag kan ta roligare vapen :P
Har dock redan börjat komma på andra tankar... stor del av en enhancement shamans framgång är väl windfury procs och om den inte proccar så... kanske satsar på en hunter istället... asch! Kommer luta mig fram och tillbaka tills man står där vid character creation screenen Brukar alltid behöva tänka på vad som är kul i TBC också (förutsatt att en server faktiskt tar sig så långt) och då brukar ännu fler problem uppkomma
Hahah, jag trodde jag var den enda. Det är sorgligt att lägga ner tankar och energi i dessa banor eftersom chansen att a) servern kommer nå TBC och b) du kommer fortfarande spela då, är så liten att den är försumbar. Vi snackar minst 2 år framåt. Med det sagt så vill jag personligen inte spela hunter i TBC (ska spela hunter nu) utan spelar hellre druid som får sig ett rejält lyft i TBC. Dessvärre är de mycket sämre i Vanilla. Så mitt tips är att inte bry sig om kommande expansioner även fast det kan vara svårt att låta bli.
Gick att logga in för 30 min sedan men nu åkte servern ner igen. Spekuleras att det är alla guld säljare som DDoSar servern.
Säljs det mer guld för allt spammande? Menar när jag köpt guld har jag använt Google och kollat recensioner så man inte blir lurad. Inte köper jag guld bara för folk spammar att man kan köpa guld? Så trött på dessa idioter som spammar hela tiden, när de införde spamfilter så hittar de på andra störande saker att gå runt detta, som jag skrev om tidigare.
Kommer det startas någon guild härifrån på nya Elysium PvP? Tänkte rolla en UD Warlock, och hade ju varit soft att få ihop ett gäng så vi kan hjälpas åt!
Säljs det mer guld för allt spammande? Menar när jag köpt guld har jag använt Google och kollat recensioner så man inte blir lurad. Inte köper jag guld bara för folk spammar att man kan köpa guld? Så trött på dessa idioter som spammar hela tiden, när de införde spamfilter så hittar de på andra störande saker att gå runt detta, som jag skrev om tidigare.
Må go gott folk!
Mvh
Elysium har tagit krafttag inte bara mot spammandet utan de övervakar flödet av guld på servern och senaste 10 dagarna har de:
- bannat över 2700 guldköpare och säljare
- konfiskerat (och tagit bort) 700 000 guld
Suzerain_Elysium
...So, there is a very obvious moral to this story. If you buy gold, you will be banned (possibly within the hour). These companies know you will get banned. They will tell you that they have a safe method to keep you from being banned, but please understand that is false security. There is only one safe method, and that is to not cheat!
De säger att det bara är början, verkar jävligt motiverade att vinna kampen mot alla fittor som köper och säljer guld. Ni förstör ekonomin på servern.
Heja Elysium! Fan ta er som köper guld, fuska i multiplayerspel är så jävla uselt.
Senast redigerad av BlondinBalle 2017-01-06 kl. 13:49.