2016-12-20, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bozzot
Det är alltid problem med en ny server och går aldrig helt problemfritt. Sen måste du grinda förbi alla eftersom det är omöjligt att göra quest då alla mobs är tagna i startarean, vilket är jobbigt. Detta måste man hålla igång tills man blir ganska hög level. Dvs ingen rolig upplevelse. Jag tror det räcker med några dagar högst en vecka för att kunna börja levla utan att det flödar över och man slipper stressen.

Hmm okej får se hur hårt jag går in för det

Citat:
Ursprungligen postat av cadabra121
De var ju hemskt när man provade nost i helgen lagg och mycket folk men de är väl oundvikligt men kommer nog bli värre vid fresh start. Just nu kör jag på kronos2 med hunter snart lvl 28 och tycker de är otroligt skoj. Har bra proff och skill samt okej gear, vill nog fortsätta på kronos2 och min hunter men tråkigt att spela själv om nu hela kronos2 går till fresh? Någon här som också kör kronos2 och har tankar på att stanna och fortsätta? Btw spelar alliance

Tror tyvärr de allra flesta lämnar Kronos, inklusive jag :/ Har svårt att motivera mig att spela på en server när nästan alla spelar på en annan. Också bra om hela vanilla communityn hålls på en specifik server

Har dock inte kunnat logga in på över 1h nu, någon med samma problem?
Fan känns som det är lite folk inne nu på morgonen så kanske hade man kunnat questa lite...
Citera
2016-12-20, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av begsjp
Hmm okej får se hur hårt jag går in för det

Tror tyvärr de allra flesta lämnar Kronos, inklusive jag :/ Har svårt att motivera mig att spela på en server när nästan alla spelar på en annan. Också bra om hela vanilla communityn hålls på en specifik server

Har dock inte kunnat logga in på över 1h nu, någon med samma problem?
Fan känns som det är lite folk inne nu på morgonen så kanske hade man kunnat questa lite...

Iofs sant men känns bara så drygt att de inte kunde släppa fresh server nu, där alla kommer börja. Men pve servern på nost kommer fortfarande vara stor? Aldrig spelat pve server förut men kör folk battleground där och skillnaden är bara att man inte kan döda varsnades ute i riktiga världen?
Citera
2016-12-20, 12:42
Medlem
Servrarna fortfarande ner? Får bara disconnected när jag försöker logga in.
Citera
2016-12-20, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cadabra121
Iofs sant men känns bara så drygt att de inte kunde släppa fresh server nu, där alla kommer börja. Men pve servern på nost kommer fortfarande vara stor? Aldrig spelat pve server förut men kör folk battleground där och skillnaden är bara att man inte kan döda varsnades ute i riktiga världen?

Japp PvE är väldigt stor just nu, väldigt lång kö under primehours, så du behöver inte oroa dig över få spelare, snarare det motsatta
Citera
2016-12-20, 17:48
Medlem
Saftgroggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hobbe13
Servrarna fortfarande ner? Får bara disconnected när jag försöker logga in.

Jag drog ner 1.12.1 från Kronos.
Har 2 klienter i mappen (Mac iof)
En av dem DC:ar direkt, den andra ibland. Har även märkt att trycka <enter> genererar DC, men inte klick på login-knappen.
Kanske är slumpen...

Anyway, Flashback-gillet. Är det på PvE eller PvP

Fifan va gött med vanilla och en full server. Har grindat arslet till lvl 11 och njuter av fulla muggar <3
Citera
2016-12-20, 20:21
Avstängd
Halloween2s avatar
Någon som använder sig utav något lvling guide addon? Tänker på Joanas guide som jag hade när det var på blizzards servar, men då var den bara för orc.
Citera
2016-12-20, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Någon som använder sig utav något lvling guide addon? Tänker på Joanas guide som jag hade när det var på blizzards servar, men då var den bara för orc.

Skaffa ''Questie''. Bästa levling addonen för vanilla imo
Citera
2016-12-21, 18:50
Medlem
Nemjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2

Använd "Vanilla guide" Det är Joana och en annan snubbe som gjort deras guide fast ingame, vilket gör det sjukt enkelt att följa, ihop med "Questie" är det svinbra lvling addon setup, lätt bästa.
Citera
2016-12-21, 18:51
Medlem
Nemjungs avatar
suck 3k queue på pvp servern.. Vill in o lattja lite, men blir nog mer seriöst lirande när nya serverna släpps.. Någon som har koll på när de kommer ?
Citera
2016-12-21, 22:47
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemjung
Använd "Vanilla guide" Det är Joana och en annan snubbe som gjort deras guide fast ingame, vilket gör det sjukt enkelt att följa, ihop med "Questie" är det svinbra lvling addon setup, lätt bästa.

ajit får nog göra det när jag drar igång med lvlandet. Även idag så var det fullt när man skulle questa, omöjligt att få quest items om man inte stod stilla och hoppas på att det skulle spawna rakt under en..
Citera
2016-12-21, 23:06
Medlem
MoLoKs avatar
De borde släppa två servrar... sen merga dem när pop droppar efter någon månad.
Citera
2016-12-21, 23:44
Medlem
Nemjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoLoK
De borde släppa två servrar... sen merga dem när pop droppar efter någon månad.

tror de stod på deras sida att de först släpper en ny pvp server, sen om de är "överbelastat" blir det en till pve. Men tror nog de bara kommer behövas med en till server. Tror inte de kommer merga någonsin, hoppas verkligen inte de heller..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in