2015-12-21, 13:04
Medlem
Popshuv1ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kangas92
Någon som vet ett bra forum att sälja Warmane/Molten konto?

Har ett grymt som jag ej använder, skulle hellre ha pengar än o sitta på skiten.

Testa Epicnpc.com
Citera
2015-12-26, 12:18
Medlem
Obscuritys avatar
Har en karaktär på Warmane Lordaeron med ett känt namn. Blev erbjuden 1000 kronor vid release av en person, sedan har andra velat köpa det men inte sagt en summa.

Köper folk verkligen namn på privatservrar för sådana summor?
Citera
2015-12-27, 16:48
Medlem
Porryhatters avatar
Vanilla Realms, One realm, a new adventure

Warsong, Al'Akir and Emerald Dream will be joined together into Warsong.

The leveling rate will be set to the rates of Warsong, Optionally 1x rate can be chosen, With the merge Naxxramas will become available for all Emerald Dream members.

The merging of realms is planned to take place Sunday, December 27th 2015 during extended maintenance.

Before the Storm

Upgrade of Warsong (Joined with Emerald Dream and Al'Akir) to 2.0 - simulated, running on a modified 2.4.3 core.

Maximum level set to 60.

The rates will remain Highrate. 2 new Burning Crusade races will be available upon Storm Release - Blood Elf and Dreanei.

All 2.4.3 talents will be available.

Arena will be available for level 60 players!

All Vanilla raids will be available, Burning Crusade zones and raids are closed.

Warsong on Before the Storm 2.0 - level 60, will last up to a few months, the duration will also be based on players interest.

All vanilla characters in Warsong's database will be migrated to 2.4.3

Donation + Level + Rate rewards re-tuned.

Opening the Dark Portal.. and beyond

The dark portal will be opened with an opening event, granting new and upgraded content for Warsong 2.0:

Release of all level 70 content for Warsong.
Release and revamp of all pre 60 content for Archangel.

Mer detaljer:
http://www.wow-one.com/forum/topic/102393-release-planning-storm-is-coming/
Citera
2015-12-27, 21:52
Medlem
Bigity-Wigitys avatar
Någon som vill sälja/byte sitt konto på nostalrius? Alliance.
Citera
2016-01-03, 14:19
Medlem
MisterFlawlesss avatar
Har aldrig lirat på privatservrar förut men har nu tröttnat på retail, har lust att lira på Nostalrius. Anledningen till att jag inte lirar på privat servrar är exakt av samma anledning till det som hände Molten servern, man kan ju aldrig veta säkert om nånting ska hända servern och bara boom sådär så är allting borta. Så vill inte slösa min tid på en privatserver för att allt sedan bara ska försvinna sådär. Så är det värt att börja lira på Nostalrius trots att det finns risker med privatservrar?
Citera
2016-01-04, 09:23
Medlem
Popshuv1ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterFlawless
Har aldrig lirat på privatservrar förut men har nu tröttnat på retail, har lust att lira på Nostalrius. Anledningen till att jag inte lirar på privat servrar är exakt av samma anledning till det som hände Molten servern, man kan ju aldrig veta säkert om nånting ska hända servern och bara boom sådär så är allting borta. Så vill inte slösa min tid på en privatserver för att allt sedan bara ska försvinna sådär. Så är det värt att börja lira på Nostalrius trots att det finns risker med privatservrar?

Det är helt klart värt.

Chansen att den bara, poff, försvinner är ytterst liten men finns såklart där.

Men vad spelar det för roll sålänge du har roligt tills dess?

Nostalrius är för övrigt första gången jag lirar privateserver och efter att ha spelat i 2 dagar så sa jag upp min sub på retail.

Har inte haft roligt med wow på flera år och knappt spelat men när jag började på Nost så har jag kul och har börjat nörda som fan igen.

Rekommenderas!
Citera
2016-01-05, 14:58
Medlem
Tror ni det är möjligt att byta en lvl 60 på Nostalrius mot säg t.ex en kniv på CSGO eller några rätt hightier skins? Eftersom jag hört att man kan kränga sitt konto för några lappar.
Citera
2016-01-12, 17:53
Medlem
wastaahs avatar
Är excalibur stabil/bra server?
Citera
2016-01-22, 13:58
Medlem
Ryttmaestarens avatar
Känns som att det har dött ut lite på Warsong, lirade på emerald dream innan, sen slog dom ju ihop servarna, så jag grindade upp en ny gubbe, men alla verkar mest lira PvP, och jag är ju mer intresserad av instances och raids, och det är stört-omöjligt att få ihop grupper för att köra dungeons för att få tag på gear.
Är det värt att byta till nostalrius?
Citera
2016-01-22, 17:01
Medlem
Popshuv1ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ryttmaestaren
Känns som att det har dött ut lite på Warsong, lirade på emerald dream innan, sen slog dom ju ihop servarna, så jag grindade upp en ny gubbe, men alla verkar mest lira PvP, och jag är ju mer intresserad av instances och raids, och det är stört-omöjligt att få ihop grupper för att köra dungeons för att få tag på gear.
Är det värt att byta till nostalrius?

Ja. Varför fortsätta slösa bort din tid på en död server?

Finns massor av folk från ED på Nostalrius och alla snackar om hur mycket bättre Nost är.
Citera
2016-01-22, 22:06
Medlem
Ryttmaestarens avatar
Låter vettigt, får man börja grinda upp en till gubbe då
Citera
2016-01-27, 06:56
Medlem
Testade warmane en snabbis. Ett par frågor:

Såg karaktärerna verkligen ut såhär? Frisyrerna är extremt märkliga.

Och det viktigaste:

Är detta verkligen blizzlike animationer? Man springer och studsar som ett mongo och vissa av mina spells känns som cirkustricks (smite för präster).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in