2015-02-28, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av General27
Jävligt taggad på den här servern men får fan livsångest över om jag ska köra fire mage lr bm hunter

Kör hunter isåfall, jobbigt o lira fire mage i många raids :P
Citera
2015-02-28, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrooveBoost
Fan , man är ändå lite taggad.
Har inte bestämt vilken klass jag ska spela ännu dock. Ska ni här på Flashback spela Alliance eller Horde?
Guildet spelar Alliance
Citera
2015-02-28, 13:42
Medlem
Gtths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulkmode
"Basically, if your raid couldnt find enough healers, you got paladins. They were a complete joke of a class back then, valued by a few classes for their unique buffs but overall mediocre and extremely boring.

Also getting one to 60 had to be the most boring processes of all time. pre 60 they sucked ass as healers as there wasnt a whole lot of male or plate with healer stats back then, ret was hands down the worst DPS in the game, you couldnt even call it dps, prot couldnt tank anything past the deadmines, soloing and doing quests was doable but boring because your cycle was auto attack, heal....and seal + judge + reseal + judge if you felt like wasting your mana.

But atleast you could never die."

Ligger det någon sanning i det här? Gäller det här kanske inte på version 1.12 som servern kommer köra på? Det kanske stämde i tidigare version av vanilla...? Jag antar att 1.12 var såpass balanserad att alla healers var viable i raids, eller?

Hur är det med tanks, får både pala druid och warrior vara med som competitive tank i endgame raids?

Och Hur är det med DPS, antar att många hybrid-specs typ Retri pala ej är "viable" i raids i vanilla 1.12 (som servern kör på)?

Detta är bara horseshit. Enda biten är raids. Visst du healer och buffar men det gör även priests, druider och shamaner.

Jag har en 60 paladin på Feenix. Sjukt jävla OP från level 20-55, dock så avtar detta mot 60.

Levla? Från level 40-60 är det enkelt och roligt på flera sätt. Holyshield AoE farmning! Till level 40 är fan alla klasser rätt enformiga ändå...

Du kan levla helt själv
Du behöver inte questa om du inte vill
AoE farma 10-15 mobs åt gången
Att du dör händer bara inte

Med mera.. med mera.
Citera
2015-02-28, 13:47
Medlem
weltalls avatar
Undra hur många som kommer ge upp innan 60
Citera
2015-02-28, 14:19
Medlem
Fûrims avatar
Fy satan nu är det snart dags! HYPE!!!
Citera
2015-02-28, 14:38
Medlem
CougheeBrothas avatar
Finns det någon info om ca hur många spelare som kommer lira vid launch i runda slängor?
Citera
2015-02-28, 14:48
Medlem
Jädrar vad fail kronos var i jämförelse med Nostalrius stresstest.

Ikväll smäller det!
Citera
2015-02-28, 15:08
Medlem
Desertwalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorskApa
Jädrar vad fail kronos var i jämförelse med Nostalrius stresstest.

Ikväll smäller det!
Utveckla gärna! Hade inte möjlighet att spela på stresstestet igår!

Din visningsbild får mig att spy f.ö
Citera
2015-02-28, 15:13
Medlem
Bulkmodes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gtth
Detta är bara horseshit. Enda biten är raids. Visst du healer och buffar men det gör även priests, druider och shamaner.

Jag har en 60 paladin på Feenix. Sjukt jävla OP från level 20-55, dock så avtar detta mot 60.

Levla? Från level 40-60 är det enkelt och roligt på flera sätt. Holyshield AoE farmning! Till level 40 är fan alla klasser rätt enformiga ändå...

Du kan levla helt själv
Du behöver inte questa om du inte vill
AoE farma 10-15 mobs åt gången
Att du dör händer bara inte

Med mera.. med mera.

Tack för era svar du och Knuutby

Hmm så det är mycket bättre att levla som Prot än Retri om man tänkt spela paladin? Det där lät ju väldigt effektivt

EDIT: Funkar förresten "Reckoning" i prot medan man är stunlockad av t.ex. en Rogue som försöker ganka en? Eller hur exakt fungerar den talenten?
Senast redigerad av Bulkmode 2015-02-28 kl. 15:17.
Citera
2015-02-28, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Desertwalker

Synd, jag tycker det är en skarpsinnad och karismatisk kvinna.

Nja, disconnect varannan minut, folk kunde abusa till sig superitems där de kunde cleara MC själv osv.
Citera
2015-02-28, 15:16
Medlem
Fûrims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Desertwalker

Servern gick ner var 5e minut ungefär, gick ej att spela. Och nu har den varit offline hur länge som helst och enligt en admin på Kronos forumet så kommer det dröja minst 12h till om inte hela helgen innan Kronos kommer upp igen.
Citera
2015-02-28, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Typh
Har samma minnen. Alla klasser som kunde heala fick göra det. Det var endast i slutet av vanilla när alla hade gearat upp vi kunde ha nån typ shadowpriest eller feral druid. Sen är de speccsen inte lika bra heller om den som spelar verkligen inte vet vad den gör i PvE.

Har endel med att göra att folk vill ge DPS looten till folk som är DPS för jämnan t.ex. rogue och inte till någon som är det ibland typ feral druid.

Som Knuutby säger är det dock en annan femma i PvP. Ett exempel är paladins, en halvbra gearad sådan med reckoning talenten kan genast bli rätt farlig mot en warrior eller rogue.

Även enhancements och shadow priests var riktigt starka i PvP vill jag minnas. Enhancements windfury kunde ju procca på sig själv så rent teoretiskt kunde de one shotta vad som helst, till och med raid bossar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in