2015-03-02, 14:22
Medlem
Låter helt sjukt att en flashback-guild har fler regler än någon annan jag stött på. Spelar horde så har inget egentligt egenintresse, men man får vara bra jävla tråkig om man vill hålla chatten till wow-snack enbart (eller till majoritet).

Sen kan jag såklart förstå att man inte vill att chatten ska dö i ett mörker av 2-an skämt eller snack om negerkukar.
Citera
2015-03-02, 19:58
Medlem
Observerads avatar
Sådär ja, nu har man fixat spelet och håller på tankar addons för fullt.

.. Och hur joinar jag FB-guilden nu?
Senast redigerad av Observerad 2015-03-02 kl. 20:03.
Citera
2015-03-02, 20:31
Medlem
Desertwalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observerad
Sådär ja, nu har man fixat spelet och håller på tankar addons för fullt.

.. Och hur joinar jag FB-guilden nu?
Regga dig på www.flashbackwow.se och gör en ansökan
Citera
2015-03-02, 21:32
Medlem
Observerads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Desertwalker
Regga dig på www.flashbackwow.se och gör en ansökan

Danke! Då var det gjort.

Alltså bara musiken som dyker upp i huvudmenyn ger en kraftiga nostalgi-rysningar. Underbart
Citera
2015-03-02, 22:11
Medlem
Linkaans avatar
Helt underbara nostalgitrippar
Citera
2015-03-02, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linkaan
Helt underbara nostalgitrippar
Njae det vetifan alltså. Det är folk precis överallt. Kul med population men detta är lite för mycket av det goda.
Citera
2015-03-02, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av helt.slut
Njae det vetifan alltså. Det är folk precis överallt. Kul med population men detta är lite för mycket av det goda.

Ja jag har inte spelat på någon dag. Dragit till lvl 6 eller 7. Ska fortsätta nästa vecka eller något om de lugnat ner sig lite då =) Så trist och spendera mesta tiden på att försöka tagga mobs före andra eller stå och AFKa och försöka klicka på en sak när den spawnar.
Citera
2015-03-03, 00:32
Medlem
Linkaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av helt.slut

Citat:
Ursprungligen postat av znorlax
Ja jag har inte spelat på någon dag. Dragit till lvl 6 eller 7. Ska fortsätta nästa vecka eller något om de lugnat ner sig lite då =) Så trist och spendera mesta tiden på att försöka tagga mobs före andra eller stå och AFKa och försöka klicka på en sak när den spawnar.

Jo, det håller jag med om. Men jag syftar mer på atmosfären, alla olika städer och musik, m.m. Att det är för många håller jag med om till fullo. 20+ pers på samma quest är ju inte ovanligt...
Citera
2015-03-03, 07:03
Medlem
Towans avatar
Level 13 nu. Har mest farmar boars och skinnat, för det är ganska drägligt jämfört med Kobolds och Defias...
Citera
2015-03-03, 08:14
Medlem
Där blev jag level 33! Har faktiskt haft riktigt roligt hittills och inte stött på några buggar, rekommenderas helt klart.
Citera
2015-03-03, 16:20
Medlem
Linkaans avatar
Nej, det blir ett break för mig för att se om det lugnar ner sig. Spelupplevelsen blir inte maximal när man får slåss med tjugo andra om en liten mob.
Citera
2015-03-03, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linkaan
Nej, det blir ett break för mig för att se om det lugnar ner sig. Spelupplevelsen blir inte maximal när man får slåss med tjugo andra om en liten mob.

Håller med. Det är faktiskt inte roligt att stå i grupp av 5 och vänta på att 1 djur ska spawna, bara för att slåss mot en annan 5-manna grupp om det. Det var gulligt den första timmen, att se alla färgglada karaktärer springa runt i elwynn, men man lessnar snabbt.

Men det sagt, så är servern helt klart framgångsrik och det ska bli super roligt att lira när det är mer avslappnat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in