2011-08-17, 15:02
Medlem
Masturblijas avatar
http://thepiratebay.org/torrent/6163279/World_of_Warcraft__Wrath_of_the_Lich_King_3.3.5a_% 2812340%29

Tanka hem det, sedan är det bara till att köra, du behöver inte installera eller trixa med något. Kopplat till Molten, den bästa av de alla.

Vet inte om man får länka till torrents här? Deleta i så fall.
Citera
2011-08-19, 08:25
Medlem
ttals avatar
Finns det ngn alliance flashback guild på Feenix 60 12x warsong?
Citera
2011-08-20, 18:24
Medlem
Finns det någon sjyst v4.2 privat server som det är många spelare på ?
Citera
2011-08-21, 12:00
Medlem
http://www.maelstrom-wow.com/
Tror den har en 4.2.0 server.
Vet inte om det är så jätte många som kör på den, men den ligger 4:a på xtremetop100 så det finns nog ganska gott om folk
Citera
2011-08-22, 22:35
Medlem
Rainmans avatar
Lirar på warsong - project feenix

Lirar i horde guilden ROLLBACK
Citera
2011-08-24, 12:45
Medlem
http://anubiswow.net/

Bara några veckor gammal privat server som kör patch 2.4.3 dvs TBC (svensk) (ligger fortfarande på season 1 vilket är kul). bra scripts.. lite buggs. de kommer köra servern progressivt dvs att alla raid instancer inte är öppa ännu vilket är najs. sköna spelare här med. enda som saknas är en större population. Guilden jag är i har börjat raida kara och behöver bara lite mer folk för att kunna göra 25manna. Hoppas lite folk härifrån kommer o joinar!! .

15X Kill XP rate och 20X Quest tar drygt en dag att levla om man vet vad man håller på med
Senast redigerad av zenzulu 2011-08-24 kl. 12:48.
Citera
2011-08-27, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zenzulu
http://anubiswow.net/

Bara några veckor gammal privat server som kör patch 2.4.3 dvs TBC (svensk) (ligger fortfarande på season 1 vilket är kul). bra scripts.. lite buggs. de kommer köra servern progressivt dvs att alla raid instancer inte är öppa ännu vilket är najs. sköna spelare här med. enda som saknas är en större population. Guilden jag är i har börjat raida kara och behöver bara lite mer folk för att kunna göra 25manna. Hoppas lite folk härifrån kommer o joinar!! .

15X Kill XP rate och 20X Quest tar drygt en dag att levla om man vet vad man håller på med
Coolt men förstår inte hur folk vill spela tbc. Bara odödliga druider och andra healers som springer runt pelare.

Vore roligare om det fanns fler bra pretbc servrar. Feenix är för buggig.
Citera
2011-08-29, 14:34
Medlem
majkuzs avatar
Drog precis igång en hunter på (feenix) Warsong, Horde.. Nickar "Embirium", bara att /w o säga hej

Är lvl25 och har hittills inte stött på några större buggar mer än att kanske 1 av 30 mobs går "los" trots att man står framför dem.
Läste någon tråd på deras forum om att hunters skulle vara sönder buggade, men grabben som hade gjort listan över felen hade tydligen inte spelet vanilla så han gick efter hur det är nu, så en del "fel" är mening att vara där

.. och sen är ju skiten trots allt gratis, duger det inte så är det ju bara ta bort det och fortsätta skapa trådar på Blizzards forum om hur jäkla bra vanilla var.
Citera
2011-08-29, 16:21
Medlem
ZyreX_86s avatar
Du kommer märka hur det är att spela hunter senare, petsen brukar tendera att springa under backen i raids och pulla lite hit och dit, det gick såpass långt till slut så våra hunters helt enkelt fick sluta använda pets i nästan hela raidsen.
Citera
2011-08-29, 16:57
Medlem
pokemontrainers avatar
Har en Undead Mage nu också på Warsong level 60. Om det finns något Flashback guild som vill småraida lite för kul så kan jag joina!
Citera
2011-08-31, 14:08
Medlem
Zaggins avatar
Precis gjort ny char på feenix warsong, horde. Skulle vara trevligt om man kunde få lite startbidrag eller guild invite, nick: Zaggin
Citera
2011-09-02, 23:27
Medlem
Läste på feenix serverforum att det har startats ett nytt flashback-esque guild på Horde. Dom heter Last Hope och de verkar ha fått ihop en hel del medlemmar.

Personligen så spelar jag på min alliance warrior fishtank, skapade den karaktären för snart ett år sedan, och jag kan bara säga att servern har blivit bättre och bättre. När jag började raida så släpptes precis det första "riktiga" Chromaggus-scriptet, nu testar man Naxxramas för fulla muggar och allt utom C'thun har jävligt bra script i AQ40. Tyvärr så sänkte servern svårighetsgraden i raidsen någon gång i april/maj. Anledningen till detta var för att bara ett guild klarade av att göra början på AQ40. (Mitt guild asså :P)

Nu lirar jag inte pve på feenix längre, men vad jag hört från polare så är de nya scripten riktigt jävla bra, om än lite för lätta. Vi får se hur naxxramas blir.

Rent generellt på servern så har Horde en bra mycket större spelarbas, dock så finns det inte så många bra guilds på hordesidan. Alliance har de bästa Pve och pvp-guilderna av någon anledning.

Är det något ni undrar över så är det bara att höra av sig i tråden eller in-game.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in