Citat:
Ursprungligen postat av
emsee
Ja verkligen, klart mycket roligare. Minns Mementos första runda i MC, så jäkla skoj!
Reggat på forumet. Ska fixa med klienten osv när jag kommer hem från jobb och sambo och grabb gått i säng

Börjar bli riktigt laddad!

Välkommen!
Jag är ju lite mer än ett dygn kvar nu, inte så länge
Citat:
Ursprungligen postat av
Karlasson
Kommer nog också haka på! Får se hur länge man orkar lira innan man tröttnar.
Nån som vet vilken svensk tid de öppnar servrarna imorgon?
Förhoppningsvis så är servern så bra att du inte tröttnar. Annars kan du ju hänga med oss i guilden, du kommer aldrig tröttna på att hänga med oss andra FB are!
Citat:
Ursprungligen postat av
jalokin
Nostalrius är första servern i historien som ger termen "blizzlike" en ärlig chans. Feenix är inte blizzlike, eller något annat projekt för den delen.
Dessutom har Nostalrius fixat en mängd företeelser som i alla fall jag aldrig tidigare sett på någon annan server. Dessutom gör de servern än unikare med pre 1.4 mounts, legendary neck drop från garr m.m.
Detta är riktigt sant. När man ser Nostalrius så är termen blizzlike inget som borde få användas på andra private vanilla servers för de har bara ett par grejjer som är blizzlike. Nostalrius har allt samt inget jäkla pay-2-win, donationer, eller andra saker och x1 orginal XP rate. De har verkligen gått igenom allt och sett till att det är som det var i retail vanilla.
Citat:
Ursprungligen postat av
Thedoit
Kommer nog spela lite grann iaf! Man blir ju sugen när det är så mycket folk. Hoppas bara inte de blir ddosade till stenåldern :/
Enligt de själva så har de ddos protection från deras leverantör. Hurpass bra och vad det innebär återstår att se. Folk på deras forum spekulerar i att det ddos skydd som behövs för en tjänst som denna kostar skapligt så de tror inte riktigt att de har sånt bra skydd. Crew är själva väldigt sparsamma med kommentarer i allmänhet och det är mycket spekulationer om deras finansiering och annat på forumet.
Om du hoppar på att spela så är du välkommen till FB guilden

Länk hittar du i min signatur.