2015-02-21, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jalokin
Underbart. Måste säga att jag blev riktigt varm inombords när jag såg den. Har lootat otaligt många raremobs genom åren på diverse privat servers och alltid har det varit en besvikelse, ingen loot. Riktigt grymt!
Kan bara hålla med. Detta börjar kännas riktigt grymt och genuint. Tror inte så många andra servrar kommer i närheten av detta. Är riktigt sugen på att sätta mig och börja levla.

Jag har även fixat en .se domän till guilden och tänkte slänga upp ett forum så vi kan få lite mera sammanhållning. Borde hinna få upp det ikväll hoppas jag
Citera
2015-02-21, 15:52
Medlem
Hade lite tid över så jag fixade lite nu.

www.flashbackwow.se har jag slängt upp ett forum lie snabbt. Forumet är tänkt som en mötesplats för guilden och alla som eventuellt är intresserade och även de som bara vill prata lite. en TS eller mumble server är även på g.

Just nu ser det inte mycket ut men kommer göra ändringar och fixa mer. In med fler teman etc etc.....

Gå gärna in och regga er och börja snacka så ska vi få lie fart på detta
Citera
2015-02-21, 15:57
Medlem
svampdamps avatar
Nostalrius? Vad är det för fel på Vanillagaming?
Citera
2015-02-21, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svampdamp
Nostalrius? Vad är det för fel på Vanillagaming?

Tja... vart ska man börja? Pay2win, >1 rates, osv..
Citera
2015-02-21, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Typh
Hade lite tid över så jag fixade lite nu.

www.flashbackwow.se har jag slängt upp ett forum lie snabbt. Forumet är tänkt som en mötesplats för guilden och alla som eventuellt är intresserade och även de som bara vill prata lite. en TS eller mumble server är även på g.

Just nu ser det inte mycket ut men kommer göra ändringar och fixa mer. In med fler teman etc etc.....

Gå gärna in och regga er och börja snacka så ska vi få lie fart på detta

Snyggt, har reggat!
Citera
2015-02-21, 18:05
Medlem
Gtths avatar
Lirat på Feenix rätt länge och detta ska verkligen bli fett. Har fått med mig ett par vänner också!

Får vi se vilka klasser som behövs efter några veckors spelande... Gissar på healers!
Citera
2015-02-21, 18:45
Medlem
svampdamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jalokin
Tja... vart ska man börja? Pay2win, >1 rates, osv..

Du kan endast få tier1 om du donerar en ganska saftig summa. Det är inte Pay2Win.
Jag har aldrig spelat på Vanillagaming, dock ska jag ha en fet playerbase om jag ska spela.
Citera
2015-02-21, 20:44
Medlem
Desertwalkers avatar
Citat:
Du kan endast få tier1 om du donerar en ganska saftig summa. Det är inte Pay2Win.
Jag har aldrig spelat på Vanillagaming, dock ska jag ha en fet playerbase om jag ska spela.
Vanillagaming är ju i princip en funserver. Hög xp, köpa gear osv. Inget speciellt med den servern om man är ute efter en blizzlike experience.
Citera
2015-02-21, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gtth
Lirat på Feenix rätt länge och detta ska verkligen bli fett. Har fått med mig ett par vänner också!

Får vi se vilka klasser som behövs efter några veckors spelande... Gissar på healers!

Det lär det bli. Tycker alltid att det saknas healers och tanks. Folk har ju en förkärlek till DPS av någon anledning

Citat:

Även om T1 inte är bäst så är det fortfarande en grym boost om man nyligen dingat 60 och ger en skaplig fördel.

En av anledningarna till att jag och nog många andra väljer Nostalrius är för att det inte ens finns en möjlighet att få något alls ingame genom donationer eller liknande samt att det är en fräsch start och inte en server som varit igång i flera år och halva servern springer runt med T2+ gear typ.
Inga annorlunda XP rates eller något alls. Det är så likt vanilla och original levling det kan bli!

Sista testen som Nostalrius gjorde hade de 1200+ online. Folk pratar om en playerbase på runt 1000 pers minst i början och det tror jag kan stämma. Med de features de har är det många som kommer välja dem. Feenix känns som ett skämt i jämförelse tycker jag.
Citera
2015-02-21, 23:05
Medlem
Upptäckte att det var lite fel rättigheter inställt på forumet jag var tvungen att godkänna alla poster. Det är nu borta och fritt fram att posta och prata på. Regga er gärna om ni ej gjort det så kan vi få en bättre överblick
Senast redigerad av Typh 2015-02-21 kl. 23:13.
Citera
2015-02-22, 16:36
Medlem
Jag lyckas inte använda forumet! Loggas ut automatiskt hela tiden, så varje gång jag försöker posta något så behöver jag logga in igen, sen blir jag utloggad då jag kommer till "nästa sida" så att säga .

Har prövat både Chrome och Internet Explorer!

Älskar hur forumet ser ut förresten. Nostalgi!
Senast redigerad av AbsolutNilegard 2015-02-22 kl. 17:11.
Citera
2015-02-22, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbsolutNilegard
Jag lyckas inte använda forumet! Loggas ut automatiskt hela tiden, så varje gång jag försöker posta något så behöver jag logga in igen, sen blir jag utloggad då jag kommer till "nästa sida" så att säga .

Har prövat både Chrome och Internet Explorer!

Mycket märkligt, Jag ändrade lite cookie settings nu, Testa gärna igen och återkom!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in