Citat:
Ursprungligen postat av
Gtth
Lirat på Feenix rätt länge och detta ska verkligen bli fett. Har fått med mig ett par vänner också!
Får vi se vilka klasser som behövs efter några veckors spelande... Gissar på healers!
Det lär det bli. Tycker alltid att det saknas healers och tanks. Folk har ju en förkärlek till DPS av någon anledning
Citat:
Ursprungligen postat av
svampdamp
Du kan endast få tier1 om du donerar en ganska saftig summa. Det är inte Pay2Win.
Jag har aldrig spelat på Vanillagaming, dock ska jag ha en fet playerbase om jag ska spela.
Även om T1 inte är bäst så är det fortfarande en grym boost om man nyligen dingat 60 och ger en skaplig fördel.
En av anledningarna till att jag och nog många andra väljer Nostalrius är för att det inte ens finns en möjlighet att få något alls ingame genom donationer eller liknande samt att det är en fräsch start och inte en server som varit igång i flera år och halva servern springer runt med T2+ gear typ.
Inga annorlunda XP rates eller något alls. Det är så likt vanilla och original levling det kan bli!
Sista testen som Nostalrius gjorde hade de 1200+ online. Folk pratar om en playerbase på runt 1000 pers minst i början och det tror jag kan stämma. Med de features de har är det många som kommer välja dem. Feenix känns som ett skämt i jämförelse tycker jag.