2015-02-25, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jalokin
Jo det vet jag. Men just Feign Death in i Shadow meld

gick ju att göra feign death + shadowmeld i alla fall
Citera
2015-02-25, 22:42
Medlem
Towans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turbojan
Det kommer inte finnas någon arena pvp på nya Nostalrius private servern va?
Om inte kommer jag sakna arenan..
Finns ju arenan i STV.
Citera
2015-02-26, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jalokin
Jo det vet jag. Men just Feign Death in i Shadow meld

feign deatha för att komma ut ur combat och sedan dra shadow meld bör väl ändå fungera
Citera
2015-02-26, 01:51
Medlem
xaks avatar
Har länge funderat på att börja spela WoW igen, håller på och tankar klienten nu så hoppar jag in i guilden direkt!

nu jävlar ska det nördas
Citera
2015-02-26, 02:07
Medlem
Jag jobbar ganska mycket men är så fruktansvärt sugen på att lira igen. Hur många timmar / dygn måste man spela för att inte halka efter i guilden vad gäller lvls osv?
Citera
2015-02-26, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turbojan
Det kommer inte finnas någon arena pvp på nya Nostalrius private servern va?
Om inte kommer jag sakna arenan..

Det fanns inga arenor i Vanilla förutom den i STV som Towan sa. Så det kommer inte finnas några nej.

Citat:
Ursprungligen postat av xak
Har länge funderat på att börja spela WoW igen, håller på och tankar klienten nu så hoppar jag in i guilden direkt!

nu jävlar ska det nördas

Trevligt! Servern öppnar på Lördag kl 18.00. Vi är många som är taggade
Hoppa in på forumet och berätta vad du tänker lira.

Citat:
Ursprungligen postat av GunvaldBecksson
Jag jobbar ganska mycket men är så fruktansvärt sugen på att lira igen. Hur många timmar / dygn måste man spela för att inte halka efter i guilden vad gäller lvls osv?
Det är klart du ska lira med oss! Det finns inga krav på hur mycket du behöver lira eller hur snabbt du behöver bli 60. Vi börjar bli en hel del folk nu och vissa kommer lira mycket medans vissa har sagt att det inte har så mycket tid att köra på, barn, familj och studier etc etc....
Man tar det helt och hållet i sin egen takt och den tid på dygnet som passar.
Citera
2015-02-26, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Typh
Det fanns inga arenor i Vanilla förutom den i STV som Towan sa. Så det kommer inte finnas några nej.

Trevligt! Servern öppnar på Lördag kl 18.00. Vi är många som är taggade
Hoppa in på forumet och berätta vad du tänker lira.

Det är klart du ska lira med oss! Det finns inga krav på hur mycket du behöver lira eller hur snabbt du behöver bli 60. Vi börjar bli en hel del folk nu och vissa kommer lira mycket medans vissa har sagt att det inte har så mycket tid att köra på, barn, familj och studier etc etc....
Man tar det helt och hållet i sin egen takt och den tid på dygnet som passar.

jag hakar gärna på guilden med men har inte Heller så mkt tid för wow så kommer nog ligga efter mycket men nångång ska jag väl bli max lvl 😃
Citera
2015-02-26, 10:49
Medlem
Det här blev man ju bra sugen att haka på!
Man minns ju alla gamla raider bra och hur jäkla kul det var, dock också allt meck med att få ihop raiderna.
Citera
2015-02-26, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tordem
jag hakar gärna på guilden med men har inte Heller så mkt tid för wow så kommer nog ligga efter mycket men nångång ska jag väl bli max lvl 😃
Trevligt, Alla levlar i sin takt och desto fler vi är desto roligare blir det

Citat:
Ursprungligen postat av emsee
Det här blev man ju bra sugen att haka på!
Man minns ju alla gamla raider bra och hur jäkla kul det var, dock också allt meck med att få ihop raiderna.
Du är varmt välkommen om du vill vara med!
Visst är det skoj, och raider med 40 pers kräver ju lite mer administration men i gengäld tycker jag de är mycket roligare med 40 pers istället för 10/20/25 som det är idag. Finns ju mycket annat än raids också.
Citera
2015-02-26, 18:53
Medlem
zupdawgs avatar
Detta låter minst sagt lockande! Någon som kan svara på ett ungefär hur många FBare som deltar i guilden? En FB guild i toppen får man ju inte missa
Citera
2015-02-26, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zupdawg
Detta låter minst sagt lockande! Någon som kan svara på ett ungefär hur många FBare som deltar i guilden? En FB guild i toppen får man ju inte missa

Just nu är det 20 st som skrivit i tråden på forumet vad de kommer nicka och vad de ska spela. Då är det en hel del som skrivit här och inte raggat sig på forumet. Det är 50+ pers som röstat i omröstningen här på FB mellan Alliance/Horde där det förstnämnda vann. så förhoppningsvis blir vi en bra bunt och fler när de upptäcker ingame att det finns en helsvensk guild.

Här är tråden på guildforumet, http://www.flashbackwow.se/forum/viewtopic.php?f=2&t=10
Citera
2015-02-26, 20:09
Medlem
Skogstobbes avatar
Jag kommer nog vara med, kommer nog som så många andra inte kunna delta aktivt i raider å sådär då jag inte kommer spela så mycket. Är tanken iaf haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in