2015-02-27, 16:12
Medlem
Jag har laddat ner 1.12 klienten och fixat realmlist. Det är vanilla log in-screen men går inte att logga in. Jag antar att det är meningen dock? Eller ska man kunna se realmen som "offline", typ som när en server är nere på live?
Citera
2015-02-27, 16:55
Medlem
Tshabalala.s avatar
när på lördag kommer servern upp?
Citera
2015-02-27, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tshabalala.
när på lördag kommer servern upp?

18.00 har jag sett nämnas
Citera
2015-02-27, 17:19
Medlem
18.00 är det som gäller för när servern skall öpnna enligt crew.
Citera
2015-02-27, 17:24
Medlem
Kan vi fixa en skype kanal eller något där alla som 100% ska lira imon kan chatta?

Hade vart kul med kommunikation direkt vid launch innan man gjort guild och folk eventuellt kan lvla ihop osv. För kom ihåg... alla är pissfattiga och t.o.m repaira och traina nästa levels rank på din main-ability kan bli för mycket i början så allt stöd man kan få är värt! Hunters måste lägga pengar på pilar m.m med!
Och aggra 2 mobs och du är potentiellt fucked!

Gud va taggad jag blir av att skriva det. Ska fan ha gammal playlist som jag hade när jag spelade wow första gångerna för ultimata känslan med!

Dessutom vet vi ju inte riktigt hur många som verkligen kommer spela direkt imon, som ally osv med! Samt vilka klasser vi är m.m! Många verkar inte orka regga på forumet.
Citera
2015-02-27, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av znorlax
Kan vi fixa en skype kanal eller något där alla som 100% ska lira imon kan chatta?

Hade vart kul med kommunikation direkt vid launch innan man gjort guild och folk eventuellt kan lvla ihop osv. För kom ihåg... alla är pissfattiga och t.o.m repaira och traina nästa levels rank på din main-ability kan bli för mycket i början så allt stöd man kan få är värt! Hunters måste lägga pengar på pilar m.m med!
Och aggra 2 mobs och du är potentiellt fucked!

Gud va taggad jag blir av att skriva det. Ska fan ha gammal playlist som jag hade när jag spelade wow första gångerna för ultimata känslan med!

Dessutom vet vi ju inte riktigt hur många som verkligen kommer spela direkt imon, som ally osv med! Samt vilka klasser vi är m.m! Många verkar inte orka regga på forumet.

Jag tänkte att direkt när folk börjar spela så joinar alla kanalen kallad flashback så kan vi chatta där ingame. /join flashback ingame i chatten. Sammanhållning i början är viktigt och skulle vara roligt med guildgrupper till de första instancerna! Visst är det DM som är den första för alliance?

Visst blir man taggad, känns lite som retail öppningen nästan
Ska ta och sammanfatta listan på forumet men just nu är det runt 23-24 pers som skrivit vad de kommer lira tror jag. Alla som inte gjort det får gärna göra det. Även diskutera övrigt på sidan, även horde är välkommna.
Senast redigerad av Typh 2015-02-27 kl. 17:41.
Citera
2015-02-27, 18:09
Medlem
shugamanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knuutby
Jag har laddat ner 1.12 klienten och fixat realmlist. Det är vanilla log in-screen men går inte att logga in. Jag antar att det är meningen dock? Eller ska man kunna se realmen som "offline", typ som när en server är nere på live?

Samma problem här, undrar också detta!
Citera
2015-02-27, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shugamano
Samma problem här, undrar också detta!

Det går inte att logga in förens kl 18.00 imorn
Citera
2015-02-27, 18:33
Medlem
Desertwalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znorlax
Jag hostar redan guild-mumble (som TS) på mumble.flashbackwow.se port: 64738
så det är bara att komma in där, jag kommer då sitta där iaf

För dom som är tråkiga och bara chattar så kan vi ju göra en flashback kanal på chatten ingame.
Citera
2015-02-27, 20:56
Medlem
Söker just nu en Svensk PVE-guild på Stormscale, mainar Fury/prot-warr atm. 661 IE, joinar gärna för socials till att börja med

Mvh
Citera
2015-02-27, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezlo
Söker just nu en Svensk PVE-guild på Stormscale, mainar Fury/prot-warr atm. 661 IE, joinar gärna för socials till att börja med

Mvh

Fel tråd
Citera
2015-02-27, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Typh
Jag tänkte att direkt när folk börjar spela så joinar alla kanalen kallad flashback så kan vi chatta där ingame. /join flashback ingame i chatten. Sammanhållning i början är viktigt och skulle vara roligt med guildgrupper till de första instancerna! Visst är det DM som är den första för alliance?

Visst blir man taggad, känns lite som retail öppningen nästan
Ska ta och sammanfatta listan på forumet men just nu är det runt 23-24 pers som skrivit vad de kommer lira tror jag. Alla som inte gjort det får gärna göra det. Även diskutera övrigt på sidan, även horde är välkommna.
ja jag såg det. Får spamma i denna tråden vid launch då om kanalen så folk inte glömmer! =)

Citat:
Ursprungligen postat av Desertwalker
Jag hostar redan guild-mumble (som TS) på mumble.flashbackwow.se port: 64738
så det är bara att komma in där, jag kommer då sitta där iaf

För dom som är tråkiga och bara chattar så kan vi ju göra en flashback kanal på chatten ingame.

Fan va kul! Får skaffa mumble då =) haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in