Citat:
Ursprungligen postat av
znorlax
Kan vi fixa en skype kanal eller något där alla som 100% ska lira imon kan chatta?
Hade vart kul med kommunikation direkt vid launch innan man gjort guild och folk eventuellt kan lvla ihop osv. För kom ihåg... alla är pissfattiga och t.o.m repaira och traina nästa levels rank på din main-ability kan bli för mycket i början så allt stöd man kan få är värt! Hunters måste lägga pengar på pilar m.m med!
Och aggra 2 mobs och du är potentiellt fucked!
Gud va taggad jag blir av att skriva det. Ska fan ha gammal playlist som jag hade när jag spelade wow första gångerna för ultimata känslan med!
Dessutom vet vi ju inte riktigt hur många som verkligen kommer spela direkt imon, som ally osv med! Samt vilka klasser vi är m.m! Många verkar inte orka regga på forumet.
Jag tänkte att direkt när folk börjar spela så joinar alla kanalen kallad flashback så kan vi chatta där ingame. /join flashback ingame i chatten. Sammanhållning i början är viktigt och skulle vara roligt med guildgrupper till de första instancerna! Visst är det DM som är den första för alliance?
Visst blir man taggad, känns lite som retail öppningen nästan

Ska ta och sammanfatta listan på forumet men just nu är det runt 23-24 pers som skrivit vad de kommer lira tror jag. Alla som inte gjort det får gärna göra det. Även diskutera övrigt på sidan, även horde är välkommna.