2013-07-17, 09:23
Medlem
perhammars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thedoit
Vi startade idag upp en WoW Vanilla guild på en server vid namn Emerald Dream. Det är just nu 20+ aktiva spelare och det blir bara fler och fler!

Hur ser ration ut mellan alliance och horde på den servern?
Citera
2013-07-19, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perhammar
Hur ser ration ut mellan alliance och horde på den servern?

Det verkar vara ganska jämt fördelat, 54% Alliance och 46% Horde.

http://www.feenixcensus.com/
Citera
2013-07-20, 10:55
Medlem
perhammars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medelmåttan
Det verkar vara ganska jämt fördelat, 54% Alliance och 46% Horde.

http://www.feenixcensus.com/

Där fanns allt man behöver veta ju! Tackar!
Citera
2013-07-20, 19:19
Medlem
Hej, har tänkt att börja på servern Emerald Dream, problemet är dock att jag aldrig blir nöjd med min class. Levlade upp en 20 orc hunter men sedan började jag tycka att orc female var fult etc.
Undrar ifall någon har ett hög levlat acc 40-60 spelar ingen roll vilken faction eller class/race, har ett lol account level 30, silver 3 i ranked på east som jag kan tänka mig byta mot ett acc
Citera
2013-07-22, 20:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Venomtouch
Hej, har tänkt att börja på servern Emerald Dream, problemet är dock att jag aldrig blir nöjd med min class. Levlade upp en 20 orc hunter men sedan började jag tycka att orc female var fult etc.
Undrar ifall någon har ett hög levlat acc 40-60 spelar ingen roll vilken faction eller class/race, har ett lol account level 30, silver 3 i ranked på east som jag kan tänka mig byta mot ett acc

Fuska
Citera
2013-07-24, 15:56
Medlem
perhammars avatar
Citat:

Eftersom du tröttnar så lätt så kmr ju du tröttna även fast du köper ett account, eller?
Citera
2013-07-30, 13:08
Medlem
Tjena!

har tröttnat på Arena-Tournament servern, och söker nu någon PVE inriktad privat server.

Har ni några tips på en sådan privat server där man PVE:ar questar och dungeon, men lagom mycket folk och drop rates och så vidare!

Tacksam för svar!

PS: om någon är intresserad av ett VIP account på Arena-tournament så hör av er!
Det är VIP som funkar både på cata & wotlk / tbc !
Citera
2013-07-30, 19:17
Medlem
Raverlilys avatar
Citat:

Wait... what.

Du levlade en orc hunter till level 20, sen tycker du orc är fult och vill nu ha ett annat account med en höglevlad karaktär. Men vad det är för klass eller ras spelar helt plötsligt ingen roll?
Citera
2013-07-30, 21:20
Medlem
Jag gjorde precis ett konto på emerald dream o ladda ner spelet. Jag är ganska säker på att allt gick rätt till men när jag ska logga in blir jag direkt disconnected. Finns det någon lösning? Borde jag göra om hela "installationen"?
Citera
2013-07-30, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjor
Jag gjorde precis ett konto på emerald dream o ladda ner spelet. Jag är ganska säker på att allt gick rätt till men när jag ska logga in blir jag direkt disconnected. Finns det någon lösning? Borde jag göra om hela "installationen"?
Servern ligger nere pga ddos se: http://www.wow-one.com/forum/topic/27415-notification-attack-on-our-services/page__pid__407188__st__100#entry407188
Citera
2013-07-31, 09:56
Medlem
Okej tråkigt. Men i dag kör jag igång direkt efter jobbet! Funderar på o rolla en elemental shaman, elemental druid eller shadow priest så att jag hyffsat kan heala när det behövs i PUG. Är dessa klasser/speccs viable i Emerald Dreams vanilla wow? Är det brist på någon roll sen i högsta level för raiding?
Citera
2013-07-31, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjor
Okej tråkigt. Men i dag kör jag igång direkt efter jobbet! Funderar på o rolla en elemental shaman, elemental druid eller shadow priest så att jag hyffsat kan heala när det behövs i PUG. Är dessa klasser/speccs viable i Emerald Dreams vanilla wow? Är det brist på någon roll sen i högsta level för raiding?

Elemental Druid kan du nog stryka direkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in